Exposanten

Nieuws

Quarto bewijst toegevoegde waarde servicepartner

Deelname aan een evenement als de Vakbeurs Facilitair, heeft naar mening van Quarto Betaalsystemen pas echt zin als je iets te vertellen hebt. Om niet als één van de velen ervaren te worden, moet je beschikken over onderscheidend vermogen.

Heldere visie op partneren

Hoewel de bezoeker hier uiteindelijk het echte oordeel over velt, denkt Quarto een interessante visie te hebben. Tijdens de beurs staan niet de producten centraal, maar de operationele fase. De periode van meerdere jaren, waarin een klant ervaart of haar solution partner echt toegevoegde waarde weet te creëren of dat een mooie (verkoop)schil verder hol blijkt te zijn. Daar wil Quarto Betaalsystemen het graag met u over hebben.

Het draait om de operations

De echte winst voor de klant komt pas naar voren in die operationele fase. Prijs en korting zijn snel vergeten als de dagelijkse beleving tegenvalt. Zeker omdat de gebruikers van een systeem die aankoopfase helemaal niet meekrijgen en deze hen dus ook niet interesseert. Zij rekenen u als facilitair manager vooral af op de kwaliteit van dienstverlening.

Slimme software, maximale beschikbaarheid

Op stand F28 legt Quarto onder andere graag uit hoe zij met slimme software proactief uw systemen monitort en hierdoor incidenten veelal kan oplossen voordat uw medewerkers en gasten deze überhaupt bemerken. Daardoor blijven uw betaalystemen maximaal beschikbaar, dalen de kosten als gevolg van stilstand en nemen omzet en gasttevredenheid toe. Op die manier wordt een partnership dus echt win-win. Maak gewoon eens kennis. U bent er nu toch!