Op een beursvloer, waar de gehele dag door, allerlei activiteiten ondernomen worden om de bezoekers te informeren, inspireren, leren of verrijken met kennis is het vaak moeilijk om een overzicht te krijgen van het aanbod aan oplossingen, kennis, presentaties, etc. Daarom zette de beursorganisatie het haar bekende aanbod op een rij, zodat er in ieder geval meer inzicht in het aanbod komt.
Helaas kon het gehele aanbod niet achterhaald worden. Veel ervan werd om uiteenlopende redenen niet of niet tijdig naar de beursorganisatie gestuurd. Dat is jammer, al zal het gemiste aangebodene ongetwijfeld zijn weg naar de beursbezoekers weten te vinden. Vroeg of laat bereikt het de beursbezoekers.
Onderstaande informatie wordt zo mogelijk ook gedeeld door middel van de bezoekersnieuwsbrieven, al is het niet altijd mogelijk om aangeboden informatie daarin op te nemen. Bezoekersnieuwsbrieven worden eerder afgesloten dan de website, die in beginsel alle aanbod opneemt, ook al is dat in de loop van de beursdag. Zo ontstaat er op de website de hoogst haalbare aanvulling op wat er op de beursvloer te doen is.
Standhouders die gebruik willen maken van deze bezoekersservice kunnen hun bericht aanleveren op de contactpagina. Het beurssecretariaat zorgt er dan voor dat bij tijdige aanlevering en geschiktheid, de redactie het bericht zo snel mogelijk plaatst.
De agenda wil bezoekers meer inzicht geven in het aanbod aan kennis, inspiratie, oplossingen, noviteiten, informatie, presentaties, etc.