Deelnemersgids

My Office Days

My Office Days is dé werkplek reserveringsapp (iOS, Android en web browser) om het maximale rendement uit hybride werken te halen.

Uit diverse onderzoeken blijkt dat gelukkige werknemers bij voorkeur 2 tot 3 dagen per week op kantoor willen werken.

​Geef je collega’s de mogelijkheid om zelfstandig te bepalen of ze thuis of op kantoor werken. Door het laten reserveren van de werkplek weet je op ieder moment wie waar aan het werk is.

Veel meer dan werkplek reservering

Biedt naast werkplekken ook andere faciliteiten aan in de app die beperkt beschikbaar zijn op kantoor. Zorg bijvoorbeeld voor een optimale bezetting van de parkeer- en oplaad voorzieningen. Maar denk ook aan: de lunch die wordt aangeboden door een cateraar, kolfruimte, interne gym, deelauto’s, dienstfietsen, gebedsruimte…

Staat het voorbeeld wat jij wil aanbieden niet in de lijst? Creëer zelfstandig onbeperkt nieuwe faciliteiten aan de My Office Days app.

Kostenbesparing op m2

Veel van onze klanten hebben hun kantoren heringericht van werkplek naar ontmoetingsplek en zijn tot 40% in m2 gereduceerd.

Bepaal de capaciteit van de kantoorgebouwen, verdiepingen en individuele (vergader)ruimtes en pas eenvoudig aan waar nodig.

My Office Days helpt bij het gebruik om de maximale capaciteit te benutten.

Samenwerken

Werken je collega’s thuis, op kantoor of zijn ze vandaag vrij? Krijg met My Office Days inzicht waar je collega’s vandaag werken.

​Tijdens het reseveringsproces zijn de namen van de collega’s die al vooruit geboekt hebben inzichtelijk. Ideaal om optimaal hybride te werken.

My Office Days

Weesperstraat 114-116 1112 AP Diemen Nederland 020-495 30 80 info@myofficedays.com https://www.myofficedays.com/

Bedrijfsveiligheid

BHV-ers

Heb je een medisch noodgeval? Zie direct in de app welke BHV’er er op kantoor aanwezig is en neem met een druk op de knop contact op.

Vertrouwenspersonen

Verlaag de drempel om ongewenst gedrag te melden. De vertrouwenspersonen zijn net als de BHV-ers zichtbaar waar ze aan het werk zijn. Met een druk op de knop kan er contact worden opgenomen.

Verlaag de administratieve druk

My Office Days biedt een scala aan rapportages en statistieken zoals van reiskosten-, thuiswerk- en lunchvergoedingen. Gebruik bij het inchecken bijvoorbeeld de mogelijkheid om het vervoersmiddel hoe je naar kantoor bent gekomen te registeren. Een gemakkelijke manier om de administratieve druk te verlagen.