Home » Beurscatalogus/Terugbliknummer: commercieel in een redactioneel jasje

Beurscatalogus/Terugbliknummer: commercieel in een redactioneel jasje

Geen editie van de vakbeurs of de beursorganisatie publiceerde al dan niet in samenwerking met het Facilitair Journaal de beurscatalogus en/of een terugbliknummer op de voorbije editie. Uit de reeks bezoekersenquetes bleken beide nummers op brede waardering van de beursbezoekers te kunnen rekenen: als naslagnummer, ter herinnering aan gemiste deelnemers of gewoon uit belangstelling. Daarnaast lazen ook vele duizenden niet-bezoekers de nummers, omdat de nummers als Facilitair Journaal naar het complete adressenbestand werd gestuurd.

Omdat zowel de beurscatalogus als het terugbliknummer redactionele uitgaven van het Facilitair Journaal zijn, kunnen daarin zowel standhouders als niet-standhouders adverteren of hun advertorial plaatsen. Iedere uitgave wordt zowel in schriftelijke als digitale vorm verspreid onder meer dan 50.000 facilitaire eindegebruikers uit de doelgroep.

Meer informatie

Met een advertentie bevinden sponsoren zich in het middelpunt van de redactionele bezoekerscommunicatie.

Mogelijkheden zichtbaar communiceren:

Beursplattegronden

Vloertegels

Bezoekersbadge

Digitale advertorials

Pop ups FGNoviteitenprijs

Ballonnen

Bezoekersenquete

Digitale folder