Bezoekers / Profiel

Bezoekers, hun profiel en ervaring

Voor de organisatie van de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer is van het grootste belang, dat er op de beursvloer zowel de juiste als voldoende bezoekers zijn. Redenen om naast veel bezoekerswerving ook te zorgen voor een groots onthaal van de bezoekers. Doelstellingen, die al vele edities resulteerden in een hoog en gekwalificeerd aantal bezoekers, dat met tevredenheid terug kijkt op zijn aanwezigheid op de beursvloer. 

Uit onderstaand bezoekersprofiel, dat jaarlijks wordt samengesteld uit de voorregistratiegegevens, blijkt dat geen enkel ander vakevenement op het gebied van facilitair management en/of gebouwbeheer z√≥veel gekwalificeerde eindgebruikers aantrekt. 

Bezoekers waarderen het evenement bijna cum laude

De beursorganisatie doet er alles aan om de bezoekers van de 23ste editie van de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer genereus, met alle gastvrijheid en zo gewaardeerd mogelijk welkom te heten. Hij streeft er naar om de bezoekers het gevoel te geven, dat de standhouders hen op deze beursvloer echt welkom heten. Dit alles vanuit de gedachte, dat alleen tevreden bezoekers van waarde kunnen zijn voor de standhouders. Dat maakt ook dat het komende evenement terug kan zien op 22 succesvolle edities.

Dat de beursorganisatie erin slaagt om standaard een hoge mate van gastvrijheid te bereiken, blijkt uit de jaarlijkse enquete. Voor het laatste gehouden onder de bezoekers van de editie 2020. Gemiddeld waardeerden zij hun bezoek met een ruime 7,6, bijna cum laude dus.