Bezoekerswerving levert meer bezoekers een aandacht op

Bezoekers zijn onmisbaar voor zowel de beursdeelnemers als de beursorganisatie. Daarom doet de beursorganisatie er alles aan om zoveel mogelijk bezoekers uit de doelgroep naar de vakbeurs te trekken. Daarom is de beursorganisatie deelnemers, die aan bezoekerswerving doen, zo goed mogelijk ter wille.

Zo stelt de beursorganisatie kosteloos uitnodigingen ter beschikking. Voor zowel de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer in het algemeen als voor de onderliggende titels OverheidFacilitair, ZorgFacilitair en OnderwijsFacilitair. Bestellingen tot 1.000 exemplaren worden altijd uitgeleverd; boven dat aantal is het verzoek om aan te geven, waarom er meer dan 1.000 uitnodigingen nodig zijn. Bestellen kan via het contactformulier. In de eerste helft van april wordt begonnen met de verzending van deze uitnodigingen.

Uiteraard staat het deelnemers geheel vrij om hun uitnodigingen zelf samen te stellen. Op verzoek kan de beursorganisatie voorzien in foto’s of logo’s van de vakbeurs.

Deelnemers, die aan de bezoekerswerving meedoen, worden beloond met 0,1 communicatiepunt per geworven bezoeker. Met hun communicatiepunten kunnen deelnemers reguliere advertenties en andere communicatie-uitingen in het Facilitair Journaal aankopen. Beurscommunicatie is daarvan dus uitgesloten. Standhouders die mee willen doen aan deze bezoekerswerving moeten zich eerst aanmelden.

Na aanmelding ontvangen zij een banner met link voor plaatsing op hun website. De link leidt bezoekers door naar de webpagina van de beursregistratie. Als dan iemand zich via de banner op hun website registreert, ontvangen zij daar automatisch bericht van. Zodra deze persoon zijn registratie activeert op de beursvloer, staat deze als bezoeker geregistreerd.