Home » Deelnemen is 365 dagen communiceren

Deelnemen is 365 dagen communiceren

Voor HoLaPress Communicatie als beursorganisator houdt deelnemen aan Facilitair & Gebouwbeheer meer in dan alleen 3 dagen met een stand op de beursvloer staan. Onder deelnemen verstaat hij ook, dat de beursorganisatie de inhoudelijke boodschappen van iedere individuele standhouder, vanaf zijn inschrijving, zowel permanent op de website als maandelijks rond een thema, met de bezoekers van de vakbeurs deelt.

Het samenstellen van de inhoudelijke boodschappen is uitbesteed aan de redactie van het Facilitair Journaal. Op basis van de website van de standhouder stelt de redactie bijdragen samen over zijn deskundigheden, oplossingen en kennis. Met de daarbij opgedane kennis en informatie schrijft de redactie ook de bezoekersinteresses en de trendverhalen in het eigen Facilitair Journaal.

De beursorganisatie verzorgt in samenspraak met de uitgever van het Facilitair Journaal iedere maand uitgaven met deze individuele boodschappen. Zo publiceert de uitgever de kennisbijdragen in zijn schriftelijke Facilitair Journaal, de oplossingen en deskundigheden in zijn gidsen en de bezoekersinteresses in zijn e-zines en platform (trendverhalen).

Uiteraard communiceert de beursorganisatie ook zelfstandig met deze boodschappen via de eigen kanalen. Zo plaatst hij deze niet alleen op de eigen website, maar stuurt hij ook e-zines met verschillende soorten groeten (kerst, nieuwjaar, beursbezoek, vakantie) en gebruikt deze bij de bezoekerswerving.
Zo bouwt de beursorganisatie gedurende 365 dagen, 24/7 mee aan de relatie tussen de deelnemers aan en de bezoekers van de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer.

De organisatie bouwt in aanloop tot de beurs iedere maand aan de communicatie van zijn deelnemers.

Meer informatie over 365 dagen communiceren
Kerstgroeten
Meer informatie – klik op PDF

Naar de webpagina’s:

Bezoekersinteresse

Nieuwjaarswensen

Van de deelnemers

Kerstgroeten