Dan maar liever de lucht in
Dan maar liever de lucht in
De beursorganisatie streeft naar een optimale aankleding van de beursvloer door middel van stands, planten en vrolijke ballonnen. Met deze laatste ondersteunen deelnemers zowel de aankleding financieel als torenen zij boven de bezoekers op de gangpaden uit, zodat zij al van verre te zien zijn.
Op deze reuze ballonnen (diameter 90 centimeter) in hogere sferen is alle plaats voor een commerciële boodschap van de deelnemer. Daarbij maakt het niet uit of de aandacht wordt opgevraagd voor een product of bedrijf; geworven wordt om de stand te bezoeken; of met de boodschap gewezen wordt op een bepaald aanbod van de deelnemer.
De sponsoren kunnen voor de ballonnen uit een aantal verschillende kleuren kiezen, al kan de boodschap enkel in een kleur gedrukt worden. De organisatie bepaalt in beginsel de plaats waar de ballonnen komen te ‘hangen’, zodat deze de doorgang op de beursvloer niet hinderen. Uiteraard houdt de organisatie sterk rekening met de voorkeur van de deelnemer, al is het niet toegestaan om de ballonnen te plaatsen rond de stand van de concurrent.
Met een boodschap op ballonnen steken sponsoren boven iedereen uit.