Meer belangstelling door vergroening van de beursvloer
Meer belangstelling door vergroening van de beursvloer
Een beursvloer zonder planten en andere plantaardige decoraties, zoals groene wanden en afscheidingen, oogt minder aantrekkelijk dan een ‘aangeklede’. Daarom streeft de organisatie met de deelnemers naar meer groen op de beursvloer, ongeacht of dat in de stand van de deelnemers is of op de gangpaden en/of afscheidingen.
Voor de ‘vergroening’ van de beursvloer is de organisatie op zoek naar deelnemers die deze samen met de organisatie willen invullen. Daarbij staat de laatste niet een bepaalde invulling voor ogen, omdat de mogelijkheden legio zijn. Evenmin hoeft deze invulling zich te beperken tot een groenleverancier, want het groen op de beursvloer kan geleverd worden door een scala aan verhuurbedrijven.
Deelnemers aan dit sponsoritem kunnen ervan verzekerd zijn, dat zij in ieder geval de nodige aandacht van de bezoekers van de website van de vakbeurs als de bezoekers van de beursvloer gaan krijgen. In zijn communicatiemiddelen zal de beursorganisatie met enige regelmaat tijdens de bezoekerswerving aandacht vragen voor deze aankleding van de beursvloer. Te beginnen aan de entree, die iedere bezoeker tenminste 2 keer passeert.
Deelnemers die interesse hebben, kunnen het beste contact opnemen met het beursteam. Zij denken graag met hen mee over zowel de invulling van het groen op de beursvloer als de belangstelling daarvoor tijdens de beursdagen.
Meer groen op de beursvloer betekent meer aandacht voor de sponsor.