Standentertainment zorgt voor meer belangstelling
Standentertainment zorgt voor meer belangstelling
Deelnemers geven veel geld uit aan hun stand op de beursvloer. Logisch dat zij dan ook zoveel mogelijk bezoekers willen aantrekken en spreken. Niets is voor een deelnemer zo frustrerend dan op de stand te staan en bezoekers alleen voorbij te zien komen. Entertainment op de beursstand voorkomt niet dat bezoekers voorbij lopen, maar wel dat zij er geen belangstelling voor hebben. En is dat niet een eerste vereiste om met hen in contact te komen?
De mogelijkheden van standentertainment reiken verder dan alleen het opwekken van belangstelling. Het leggen van (oog)contact is de eerste en meest eenvoudige. Daarnaast biedt het de mogelijkheid de interesse van de beursbezoeker voor het aanbod te peilen. Een maal op de stand biedt het ook de mogelijkheid de bezoeker een beleving te geven, waar deze na de beurs nog met genoegen op terug kijkt. Belangrijk als daarna contact volgt over het aanbod.
Bij beursentertainment valt aan veel verschillende soorten te denken. Goochelaars die beursbezoekers een kaart truc laten zien of een balletje laten verdwijnen. Mooi uitgedoste acteurs met flyers en give-aways? Of aan een kunstenaar, die mooie portrettekeningen of karikaturen maakt.
Meer lezen
Entertainment op de stand is er in alle soorten men maten.