Home » Deelnemen » Standservices » Waarom promotieartikelen uitdelen op een beurs?

Waarom promotieartikelen uitdelen op een beurs?

Waarom promotieartikelen uitdelen op een beurs?

Het weggeven van promotie-artikelen op de vakbeurs lijkt niet meer van deze tijd te zijn. We hebben al bijna alles, lijden daarnaast aan overconsumptie en de inkoopprocedures nodigen ook al niet uit. En toch dragen promotie-artikelen om meerdere redenen nog altijd toe aan een succesvolle beursdeelname.

Zo biedt het overhandigen van een ‘weggevertje’ de mogelijkheid om in gesprek te komen met de beursbezoeker. Op zijn minst vergemakkelijkt het deze stap. En als een presentje raakvlak heeft met het aanbod van de deelnemer is het zelfs een belangrijk aanknopingspunt om het gesprek daarover te beginnen. En reikt de deelnemer het presentje pas na het gesprek uit om de beruchte ‘folderrapers’ voor te blijven, daarmee wordt nog altijd het signaal aan de bezoeker afgegeven, dat hij diens komst op prijs heeft gesteld.

Daarnaast draagt het geven van een promotie-artikel de kans om het bedrijf langer dan het standbezoek duurde, onder ogen te brengen als er een logo van de deelnemer op staat of als het raakvlakken heeft met zijn aanbod. Is de beursbezoeker al een relatie dan zal deze de gift weten te waarderen en de band versterken. En vergeet niet, dat het meedragen van een promotie-artikel over de beursvloer, de deelnemer ook meer zichtbaarheid geeft onder de beursbezoekers.
Meer lezen

Voor het juiste promotie-artikel gaan deelnemers naar de leverancier, die niet alleen verkopen, maar ook adviseren kan.

Meer beursservices:

Basiscommunicatie

Extra communicatie

Sponsoritems

Aanbod standservices editie 2024

Aansluiting bezoekersregistratie

Aansluiting op bezoekersregistratie van de organisatie

lees meer

Audiovisuele middelen

Audiovisuele toepassingen voor eerste kennismaking

lees meer

Bewaken van de stand

Standbewaking voor uitsluiting van alle risico’s

lees meer

Bezoekerswerving meedoen

Bezoekerswerving deelnemers 1.000-voudige beloond

lees meer

Entertainment op de stand

Standentertaiment zorgt voor meer belangstelling

lees meer

Fotografie voor communicatie

Met standfotografie krijgt standcommunicatie veel groter bereik

lees meer

Meer groen op de stand

Bloemen en planten voor meer bezoekersbeleving

lees meer

Meubilair op de stand

De vele kenmerken van meubilair op de stand

lees meer

Personeel op de stand

Voor iedere taak op de stand een goede invulling

lees meer

Schoonmaken van de stand

Schone stand meer dan alleen een visitekaartje

lees meer

Training standbemanning

Standbemanningstraining voorkomt gemiste kansen

lees meer

Als de stand te klein is

Zaalruimte als standruimte ontoereikend is

lees meer