Home » Digitale advertorials: slechts op één klik afstand

Digitale advertorials: slechts op één klik afstand

De beursorganisatie streeft er iedere editie naar om de (aanstaande) bezoekers zo goed mogelijk te informeren over de ontwikkelingen, zoals het aanbod van de deelnemers, de andere activiteiten op en rond de beursvloer, zowel voor, tijdens als na het evenement. Nieuwsbrieven voor bezoekers zijn daarbij een belangrijk en digitaal hulpmiddel. Daarnaast publiceert het Facilitair Journaal ook digitale nieuwsbrieven.

Met een digitale advertorial in een van deze e-zines worden niet alleen de adverteerders verrijkt met belangstelling van de lezers, maar ook de lezers zelf. De redactie van deze-zines streeft er namelijk naar om deze advertorials zo informatief mogelijk te maken. Zo bevinden lezers, bezoekers en deelnemers zich in een nieuwsbrief op slechts één klik van elkaar.

Meer informatie

Met een advertorial in een e-zine zijn bezoekers nog slechts op één klik afstand.

Mogelijkheden zichtbaar communiceren:

Beursplattegronden

Vloertegels

Bezoekersbadge

Beurscatalogus

Pop ups FGNoviteitenprijs

Ballonnen

Bezoekersenquete

Digitale folder