« Inschrijving Gastenlunches Inschrijving voor gastenlunch(es) op de beursvloer "*" geeft vereiste velden aan Na ontvangst van deze inschrijving stuurt de beursorganisatie de besteller van een of meerdere tafels een bevestiging van diens inschrijving. Zodra de gastenlunches op de dag van inschrijving doorgaan, ontvangt de besteller een factuur voor zijn afgenomen tafels(s). Indien blijkt dat er op een bepaalde dag geen tafel meer beschikbaar is, zal contact opgenomen worden voor een andere dag. Indien blijkt dat er onvoldoende belangstelling bestaat voor gastenlunches op een bepaalde dag ontvangt de besteller uiterlijk maandag 12 mei bericht. Bestellingen zijn pas definitief na bevestiging door de organisatie en betaling van de daarbij gevoegde factuur binnen 10 werkdagen.Uw gegevensNaam besteller*Bedrijfsnaam (Indien van toepassing)Adres*Postcode/plaats*Telefoonnummer*E-mailadres* Schrijft zich in voor (aantal) tafel(s) voor de gastenlunches tegen betaling van € 275,- per tafel (inclusief 21% btw):Op dinsdag 3 juni voor (aantal) tafel(s)*Op dinsdag 4 juni voor (aantal) tafel(s)*Op dinsdag 5 juni voor (aantal) tafel(s)*Voor vragen of opmerkingenInstemming* Ik ga akkoord met de voorwaarden en stem in met de privacy verklaring van de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer 2025.*