Met het laatste nieuws altijd op de hoogte blijven

In de voorafgaande maanden tot de vakbeurs en tijdens de beursdagen valt er het nodige te melden, dat voor zowel bezoekers als deelnemers interessant is. Soms is dat groot nieuws, maar vaker is het ‘klein’ nieuws. In alle gevallen is het meldenswaard. Wat wel of niet meldenswaardig is, laat de beursorganisatie over ter beoordeling van de redactie.

De criteria voor het opnemen van nieuws in deze rubriek zijn divers. Zo moeten zij van algemeen belang zijn. Nieuwsberichten over een individuele deelnemer komen derhalve niet in aanmerking voor plaatsing. Daarvoor wordt plaats ingeruimd in de bezoekersnieuwsbrieven. Belangrijk is ook, dat zij de bezoekers informeren over wat er op en rond de beursvloer gebeurt, zodat deze eerder de meerwaarde van een bezoek onderkennen.

Het Laatste nieuws is bedoeld om de bezoekerswerving te ondersteunen. Niet alleen wordt daarin aandacht gevraagd voor wat er op de beursvloer gebeurt, maar ook tonen de berichten aan, waarom bezoeken beter is dan weg blijven. Ook is het de opzet van het Laatste nieuws om bezoekers te wijzen op wie de standhouders zijn, wat zij doen en hoe zij voor de bezoekers van waarde kunnen zijn.

Doelgroepen van het Laatste nieuws zijn de zakelijke doelgroepen die op deze website staan vermeld. Kijk gerust of u daartoe behoort.,

Tenslotte de vorm. Veel van het Laatste nieuws is al in een bezoekersnieuwsbrief opgenomen, op de sociale media gezet of in de mail gestuurd. Dus waarom dan nog een keer opnemen in het Laatste nieuws? Heel logisch, want de beursorganisatie wil daarmee niet alleen alle bezoekers en geïnteresseerden bereiken, die daarmee via deze kanalen van het nieuws op de hoogte zijn gebracht, maar ook alle bezoekers in één overzicht met de ontwikkelingen kennis laten maken. Veel geïnteresseerden vinden het in de dagen voor de vakbeurs belangrijk om te weten waarvoor zij deze gaan bezoeken.

Met het Laatste nieuws 24/7 op de hoogte blijven.