De acceptatie van de digital human bij de FM-servicedesk

Spreker: Karlijn Sissingh

De presentatie geeft de belangrijkste resultaten van onderzoek naar factoren die de intentie van gebruikers beïnvloeden om de digitale mens te omarmen bij servicebalies voor facilitair beheer (FM). Hierbij verwijst een digitale mens naar een op AI gebaseerde entiteit die in staat is tot levensechte gesprekken en het vormen van emotionele verbindingen.

Door inzicht te verkrijgen in deze factoren, kunnen ontwikkelaars en facilitair managers de digitale human afstemmen op het steeds veranderende technologische aanbod dat aansluit bij de verwachtingen van gebruikers. Hierdoor kunnen zij de gebruikerservaring versterken en hun concurrentiepositie handhaven in de steeds veranderende, digitale, wereld.

Andere lezingen tijdens de vakbeurs

Heleen Westerhoff

Fristads

Joost Huigen

Milieu Service Nederland

Adriaan van Engelen

Milieu Platform Zorgsector

Dennis de Graaf

https://www.ourgreen.nl

René Riemens

https://swycs.com/

Lisanne Addink

https://coffeebased.nl

Rik van Paassen

http://www.peeze.nl

Rob van Bussel en Cees van Beukering

https://vastgoedregieacademie.kwaaidevelop.nl/

Sem Oosterhoff

https://www.elix.nl/netcongestie/

Pieter Hofstede

https://www.elix.nl/energie-opslag/

Ton Kooymans

https://street-stuff.com