En dat is top. Want afval is de basis van onze toekomst. Klinkt niet sexy? Think again! Van Viktor & Rolf tot Nike en Roetz bikes, zelfs de meest hippe en high end merken maken circulaire collecties. De circulaire economie is het nieuwe normaal. En terecht, want dit is het moment om het verschil te maken. Nu kunnen we het tij nog keren. Door afval niet als afval te beschouwen, maar te gebruiken als nieuwe grondstof. Steeds opnieuw.
Bén jij groen of dóe jij groen?
Maar groen is lang niet altijd groen. Duurzaam doen en duurzaam zijn, is een wereld van verschil. Net zoals recyclebaar en gerecycled compleet wat anders betekent. Met het één maak je vooral goede sier, met het ander help je de wereld echt. Wat het verschil precies is, hoe we samen de mindset rondom hergebruik kunnen veranderen, wat de invloed is van producentenverantwoordelijkheid en wat recyclen kan beteken voor jouw imago, vertellen wij je aan de hand van Binspiration.
Ben jij klaar voor Binspiration?
Kom naar onze presentatie en verbaas je, verwonder je en laat je inspireren. De toekomst ligt in de afvalbak. En dat is top.