Home » Wat houdt spatial branding in?

Wat houdt spatial branding in?

Hoe kun je design, branding en storytelling inzetten om de menselijke beleving in werkomgevingen op een positieve manier te beïnvloeden?

Juist omdat bijna alles ook digitaal kan, groeit de behoefte aan plekken van betekenis, fysieke locaties die zorgen voor verbondenheid. Plekken voor werk en ontspanning; voor onderwijs en zorg. Deze fysieke ruimtes kunnen bijdragen aan een emotionele verbinding, een verbeterde samenwerking of zorgen voor inspiratie en een gevoel van verwondering. In deze lezing gaan we aan de hand van inspirerende cases in op hoe je mensen kunt verbinden met elkaar en met de waarden van jouw merk of organisatie door middel van een bijzondere ruimtelijke omgeving.

Door: Dennis Flinterman

,

Silo

,

vrijdag 9 juni, 13:00 uur

Meer lezingen 2023

Door: Bart Ballegeer

Van: Iris

Datum: woensdag 7 juni, 11:00 uur

Door: Kitty de Groot

Van: Studio VIX

Datum: woensdag 7 juni, 11:30 uur

Door: Marcel Kolkman

Van: Essity Netherlands B.V.

Datum: woensdag 7 juni, 12:30 uur

Door: Maikel van Dijk

Van: Binspiration

Datum: woensdag 7 juni, 12:30 uur

Door: Erik van der Made

Van: Aranet

Datum: woensdag 7 juni, 13:00 uur

Door: Benny Laduk

Van: NVB-BHV

Datum: woensdag 7 juni, 13:30 uur

meer lezingen