Bezoekers Exposanten
inlog exposant

Voorlopig lezingenprogramma

Elwin Herrebout

ERVARING

Sr. Business Development Manager
Logis.P | Selfservice & Hospitality
maart 2017 - heden

Manager Business Development
NPQ Solutions (Nordined-Prequest)
januari 2007 – februari 2017
Business Development Partner Management Kennisdeling Marketing

Business Solutions Manager
Codast BV
mei 2006 – september 2007
Multi-channel output management solutions (StreamServe)

Business Development Manager
ISDC Facility Management Software
januari 1996 – januari 2006
- Account- en Marketing management

OPLEIDING

Bachelor
Hogeschool Diedenoort
september 1988 – juni 1993

NEVENFUNCTUE

Kenniscentrum Facilitair management & Gebouwbeheer
-
Gastdocent bij Kenniscentrum Facilitair management & Gebouwbeheer m.b.t. de onderwerpen: - Digitalisering van Klantontvangst - Facility Management Informatie Systemen (Monitoring)

SPECIALISATIE

Informatievoorziening in het facilitair domein
-

Lezingen door: Elwin Herrebout, Logis.P | Selfservice & Hospitality


..............................................................................................................................................................................................................................
Woensdag
10:30 - 10:50
Zaal 1
Hospitality

Hoe creëer ik met behulp van digitalisering de optimale visitors journey?

Hospitality concepten vormen anno 2020 nog steeds een actueel thema. Veel bedrijven erkennen het belang van een gastvrije ontvangst voor bezoekers of andere gasten binnen de organisatie. Tegelijkertijd blijven (facilitaire) budgetten veelal onder druk staan. Deze lezing biedt deelnemers de mogelijkheid om op een andere manier te kijken naar het proces rondom de bezoekersontvangst. Daarbij worden praktische voorbeelden en mogelijkheden geschetst voor toepassing van (digitale) klantontvangst om de hele 'visitors journey' te optimaliseren. Het geeft antwoord op de vraag in hoeverre digitalisering kan bijdragen in een 'warme' ontvangst van bezoekers.