Bezoekers Exposanten
inlog exposant

Voorlopig lezingenprogramma

Mathijs Ras

ERVARING

Adviseur facility management
AAG BV
september 2016 - heden

Hoofd Hotelservices Banneweg
Rivas Zorggroep
juni 2005 – september 2016

Stafmedewerker kwaliteit
IJsselland Ziekenhuis
november 2002 – juni 2005

Kwaliteitsfunctionaris
DOCdata
januari 1970 – november 2002

OPLEIDING

Lean Six Sigma Black Belt
Lean.nl
september 2017 – januari 2018
Opleiding tot Lean Six Sigma Black Belt.

Masterclass stretegisch facility management
NCOI
november 2011 – mei 2012

Facility Management
HR
september 1996 – juli 2000

NEVENFUNCTUE

Werkveldcommissie lid HR en examinator Facility Management
-
Lid werkveldcommissie Hogeschool Rotterdam, opleiding Facility Management en externe examinator

SPECIALISATIE

Facility Management
-

Lean
-

Facilitaire processen en organisatie inrichting
-

Lezingen door: Mathijs Ras, AAG B.V.


..............................................................................................................................................................................................................................
Woensdag
11:00 - 11:20
Zaal 1
Hospitality

Hoe komen we tot een procesgerichte Serviceorganisatie in de zorg?

Bij de medewerkers- en klantreis van veel zorgorganisaties zijn de bedrijfsvoeringsprocessen niet goed op elkaar afgestemd. Resultaat hiervan is dat zowel de klant als de medewerker bij veel loketten terecht moet met zijn vragen. Door procesgericht i.p.v. afdelingsgericht te werken, verhoogt u uw toegevoegde waarde van uw ondersteunende diensten. Een brede Servicedesk helpt u daarbij.