Onderbelichte aspecten voor beleving toilet

Een veelvoud aan factoren bepaalt de status en beleving van een toilet. Naast de toe te passen materialen en producten, het design en de hygiëne zijn er een aantal onderbelichte aspecten die een rol spelen.

In projecten van Toletto deelt het graag de expertise over het toepassen van licht, beeld, geluid en geur met de klant. Deze elementen stimuleren de zintuigen op een verrassende manier.

Aandacht voor design toont passie, emotie en betrokkenheid en daarmee de ziel van een bedrijf. De Toletto wandvisual bijvoorbeeld geeft elke ruimte een uniek karakter.

De kleurtemperatuur van licht beïnvloedt de emotie van mensen. Geluid (muziek) maakt stemming. Het reukzintuig is verbonden met geheugen. Geavanceerde custom-made oplossingen, waarin al deze aspecten verwerkt zijn creëren een gastvrije sfeer.

Toepassingen
In de praktijk zijn bovenstaande beweringen in enkele producten ‘vertaald’. Daarom nog meer over de al genoemde visuals.  

Beleving brengen in een toilet, dat vraagt om creatieve ideeën op het gebied van wandafwerking. Toletto heeft met een partner wandvisuals ontwikkeld. Geen geknoei met stickers, of behang maar solide op maat ontworpen panelen, die alle mogelijke motieven, foto’s, grafische ontwerpen, teksten en

logo;’ kunnen dragen. De flexibele manier om de uitstraling te kiezen die bij een bedrijf of product past.

Geurmarketing
75% Van onze emoties wordt beïnvloed door geur. In het Toletto-concept worden alle zintuigen bediend om op de bezoeker een onuitwisbare indruk achter te laten. Geen goedkope luchtjes uit individuele dispensers om stank te maskeren, maar etherische olie die als onzichtbare factor op de juiste manier voor u gaat werken. Geurmarketing biedt een toegevoegde waarde. De omgeving wordt precies zo ervaren, zoals die is bedacht.