17 - 06 - 2021

Onderwerpen

Narrowcasting voor communicatie naar binnen én buiten

Narrowcasting is het uitzenden van informatie op moderne beeldschermen. In tegenstelling tot broadcasting is narrowcasting gericht op een specifieke doelgroep op een specifieke plaats. Narrowcasting kan heel breed ingezet worden en is voor elk bedrijf een mooie en moderne manier om naar binnen (eigen personeel) of naar buiten toe (klanten, bezoekers, patiënten) te communiceren. Narrowcasting binnen een grote organisatie of internationaal bedrijf kan dienen als een soort elektronische nieuwsbrief. Al wachtende op de lift of bij de koffieautomaat wordt het personeel snel geïnformeerd over het laatste bedrijfsnieuws. Omdat de narrowcasting uitzending voor en door het personeel is, blijft iedereen betrokken bij het reilen en zeilen van het bedrijf. Naar buiten toe communiceren is ook een veelgebruikte optie van narrowcasting. Elk bedrijf of instelling heeft tenslotte iets te communiceren. Dit kan aan bezoekers van een bedrijf zijn, patiënten en familie daarvan of klanten en leveranciers. Bezoekers van een bedrijf kunnen al bij de receptie welkom worden geheten middels het narrowcasting scherm. Binnen zorginstellingen kan narrowcasting interessant zijn als ‘wachtverzachter’ en als informatiebron. In een retail omgeving kunnen klanten en bezoekers bijvoorbeeld weer geïnformeerd worden over de laatste acties, aanbiedingen en openingstijden. De mogelijkheden zijn eindeloos.


Exposanten 2020 + eerdere edities