Home » Pop ups FGNoviteitenprijs; voor wie altijd prijs wil hebben

Pop ups FGNoviteitenprijs; voor wie altijd prijs wil hebben

Al voor de elfde keer organiseert het Facilitair Journaal in samenwerking met de beursorganisatie de FGNoviteitenprijs. Inmiddels uitgegroeid tot een prestigieuze onderscheiding, die jaarlijks tienduizenden belangstellenden en beursbezoekers naar de deelnemerslijst op zijn website trekt.

Met een gedeelde pop up op de website hebben zowel niet als wel deelnemende adverteerders altijd prijs, want ieder bezoek aan de website begint met de boodschap van een van de sponsoren? Op hoeveel belangstelling deze mogen rekenen is afhankelijk van het moment van plaatsing van hun pop up en het aantal andere adverteerders.

Meer informatie

Met deze pop up vormen de sponsoren het eerste gezicht van alle facilitaire noviteiten van Nederland.

Deelnemen:

Beursplattegronden

Vloertegels

Bezoekersbadge

Digitale advertorials

Beurscatalogus

Ballonnen

Bezoekersenquete

Digitale folder