Voor deelnemers op zoek naar maximale belangstelling
Standhouders die voor, tijdens en na de beursdagen maximale belangstelling van de bezoekers willen hebben, kunnen het beste gebruik maken van de sponsoritems. Daarmee zijn zij zichtbaar aanwezig op de beursvloer en in de bezoekerscommunicatie.
Deelnemers die meedoen aan een van de sponsoritems profiteren dubbel. Die van de bezoekerscommunicatie leveren meer aandacht op onder zowel bezoekers als niet-bezoekers, terwijl zij bij een bezoek nogmaals profiteren van de aandacht. Voor sponsoritems op de beursvloer geldt dat de bezoekers hun bersbezoek beter beleven en zij daarom met een beter gevoel kennis maken met het aanbod van de sponsorende deelnemer.
Om het effect van de sponsoritems zo hoog mogelijk te maken, koos de beursorganisatie voor een beperkt aantal. Sommige items zijn daarom al weg, terwijl bij andere de aandacht van de bezoekers met andere gedeeld moet worden.
Overzicht sponsoritems

De mogelijkheden voor standhouders om zichtbaarder te zijn voor, tijdens en na de vakbeurs worden tijdig gedeeld