Met bezoekerscommunicatie meer standbezoek en aandacht
Voor het ontmoeten van de juiste facilitair managers en gebouwbeheerders op de stand is alleen hun aanwezigheid op de beursvloer onvoldoende. Met bezoekerscommunicatie hebben deelnemers het ook in eigen hand om te zorgen dat bezoekende facilitair verantwoordelijken op hun stand komen of tenminste hun commerciële boodschap hebben gelezen.
De beursorganisatie biedt deelnemers in het kader van de bezoekerscommunicatie een reeks aan mogelijkheden aan. Veel ervan maakt standaard onderdeel uit van het communicatiepakket. Een deel valt onder de sponsoritems en advertenties Zichtbaar voor, tijdens en na de beursdagen van 7, 8 en 9 juni.
Aan de rechterzijde van deze pagina staan de verwijzingen naar de verschillende pagina’s van informatie naar de tienduizenden bezoekers van de website van de organisatie. Door de aanlevering van geschikte bijdragen krijgen de deelnemers niet alleen meer aandacht, maar Wekken zij ook meer belangstelling op om hun stand op de beursvloer te bezoeken. [ + ]

Met bezoekerscommunicatie meer bezoekers op de stand en aandacht voor het aanbod.