Op weg naar de jubileumeditie 2024

De voorbereidingen voor het jubileum van de 25ste editie van de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer op 5, 6 en 7 juni 2024 in de Jaarbeurs Utrecht zijn in volle gang. Op 12 september is een standhouders- en informatiebijeenkomst, waarop de organisatie inzicht geeft, waar hij aan denkt. Uiteraard zijn voorstellen van de (oud-)standhouders altijd welkom. In de aanloop tot de jubileumeditie stuurt de organisatie met enige regelmaat nieuwsberichten naar de sector.

Vanzelfsprekend organiseert HoLaPress Communicatie ook de 25ste editie van de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer met dezelfde inzet en ijver als de voorafgaande 24 edities. Met dezelfde intensieve bezoekerswerving, aangevuld met een digitale ondersteuning van zijn deelnemers. Vooral dit laatste stelt de honderden deelnemers in staat om gedurende 365 dagen te communiceren met de tienduizenden bezoekers van zowel de website als de beursvloer van de vakbeurs.

Facilitaire toeleveranciers sluiten voor hun deelname een overeenkomst met de organisatie, waarbij zij de keuze hebben uit deelnemen door middel van een themastand of het huren van een standplaats. Ingeval van het laatste kunnen zij deze standruimte geheel naar eigen inzicht (laten) invullen, waarbij zij keuze hebben uit 3 mogelijkheden: collectieve standbouw via organisatie; individuele standbouw via de organisatie of zelf te zorgen voor individuele standbouw.

Veel vertrouwds

Vanuit de gedachte om tekortkomingen te verhelpen en het goede te behouden, is in de 25ste editie veel vertrouwds gebleven. Waarmee de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer 2024 op woensdag 5, donderdag 6 en vrijdag 7 juni zijn positie als hét nationale evenement van Nederland op het gebied van werkomgeving, gebouwbeheer en werkplekken nadrukkelijk weer waar gaat maken.

Zo voorziet het zalencentrum opnieuw in de behoefte van veel standhouders om hun beursdeelname te onderstrepen met een lezing, waarin zij hun kennis delen met de bezoekers. Verder zijn de zalen beschikbaar voor standhouders die er een presentatie willen houden, een bijeenkomst willen organiseren of anderszins op een bijzondere wijze een mijlpaal in hun organisatie gestalte willen geven. Voor recepties is het zalencentrum daarentegen niet beschikbaar. Die dienen zoals vanouds op de eigen stand plaats te vinden.

Verder voorziet de beursorganisatie door middel van een basiscommunicatiepakket in de behoefte van veel deelnemers om 365 dagen zichtbaar in de sector te zijn. De gratis toegang, beurscatalogus en sponsoritems zijn eveneens onveranderd gebleven. Op deze website zijn het beleid en de opzet van deze vertrouwde onderdelen terug te vinden in de rubriek Deelname, waarvoor zowel belangstellenden om deel te nemen als standbouwers een inlogcode kunnen aanvragen.

Themapleinen

Vernieuwd in de 25ste editie is het beursconcept Themapleinen op de beurvloer. In de afgelopen editie kwam dit aparte deel van de beursvloer onvoldoende uit de verf. Vandaar dat de organisatie besloot het vanaf het begin af aan een geheel eigen karakter mee te geven. De opzet is bedoeling is goeddeels hetzelfde gebleven.

De bedoeling van de Themapleinen is om facilitaire toeleveranciers met een specifieker product te groeperen. Zo ontlenen zij aan elkaars aanwezigheid een grotere aantrekkingskracht op de bezoekers, omdat de bezoekers er een grotere variatie in het aanbod aantreffen. Zo wil de organisatie voorkomen, dat deze aanbiedingen te weinig aandacht krijgen van de bezoekers.

Deelnemers aan de Themapleinen huren daarom geen standruimte van de organisatie, maar nemen ontzorgd, compleet en volwaardig deel met een ruitvormige stand van de organisatie, aangevuld met een communicatiepakket. Deelnemers betalen daarvoor één all-in prijs.

Op deze website

Wat de deelnemers en bezoekers van de 25ste edities van de vakbeurs te verwachten hebben, kunnen zij uitgebreid lezen op deze website. In bovenstaande menu is deze informatie onderverdeeld in een aantal rubrieken en subrubrieken. Door middel van een of enkele klikken komt de bezoeker snel uit bij de gewenste informatie. Wie hele specifieke informatie wil hebben, kan de zoekmachine gebruiken.

In aanloop tot de jubileumeditie vult de organisatie regelmatig de informatie op deze website aan, zodat zowel toeleveranciers als beursbezoekers actueel op de hoogte blijven. Wie desondanks vragen heeft of iets mist, kan altijd via het contactformulier bij de organisatie terecht.

Impressie van de beursvloer van de editie van juni 2023.

Beursthema’s van de editie 2024