6 - 05 - 2021

Over de vakbeurs / Algemeen

Vakevenement voor werkplekken, gebouwbeheer en werkomgeving

Het vakgebied van facilitair management en gebouwbeheer staat op 15, 16 en 17 september centraal op de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer. Voor het 23ste jaar op rij bezoeken dan vele duizenden facilitair verantwoordelijken – bijna 13.000 tijdens editie 2020 – honderden toeleverende bedrijven uit hun sector. Samen goed voor vele honderden deskundigheden. 

Het decennialange succes van dit driedaags vakevenement komt voort uit de behoefte van de facilitaire professionals aan fysieke ontmoeting met hun relaties, nieuwe leveranciers en met elkaar. Tijdens deze ontmoetingen halen zij kennis op, laten zij zich informeren, gaan met elkaar in discussie en signaleren de jongste ontwikkelingen voor de terreinen, waarvoor zij verantwoordelijk zijn. 

Na 22 jaar nog altijd aan de top
Het begon in 1999 allemaal met de vakbeurs Gemeente Facilitair, nauwelijks 100 standhouders en zo’n 1.300 bezoekers in de Brabanthallen in ‘s-Hertogenbosch. Om in 2020 in de Jaarbeurs in Utrecht zijn 22ste editie te beleven met bijna 300 standhoudende bedrijven en bijna 13.000 bezoekers.

Al vele jaren beschouwen heel veel professionals in Nederland op het gebied van facilitair management en gebouwbeheer de vakbeurs als hét evenement om zich op hun vakgebied te oriënteren. Daarmee is de vakbeurs de belangrijkste ingang voor eindgebruikende bedrijven op zoek naar informatie en kennis voor hun werkplekken, werkomgeving en gebouwbeheer. Met tientallen miljarden aan bestedingen.

Wat de 23ste editie gaat brengen, kan de organisatie niet voorspellen. In de lijn der verwachtingen, uiteraard gebaseerd op een langjarige traditie, ligt een evenement in het verschiet, dat voorziet in een grote behoefte.

Uw belangstelling is gewekt of heeft u behoefte aan meer informatie. Kijk dan verder op deze website of neem vrijblijvend contact op.