Kantoorbenodigdheden blijven in behoefte voorzien

Hebt u er ook zo’n hekel aan om mis te grijpen als u op uw werkplek iets nodig hebt, dat er dan niet is? Maakt niet uit of het een pen, nietmachine, perforator, dan wel een paperclip, telefoonklapper of schaar is. Of dat u de mogelijk mist om te scannen, uw telefoon op te laden of iets op het bord, al dan niet digitaal, iets toe te lichten? Tja, dan ontdekt u de meerwaarde van een werkplek, die optimaal is geoutilleerd.

Het is een illusie te denken, dat als gevolg van de digitalisering van de werkomgeving, we zonder kantoorbenodigdheden kunnen. Deze facilitaire producten zijn immers nog altijd van belang bij administratieve (kantoor)werkzaamheden. Niet dat zij daarom standaard op ieder bureau aanwezig dienen te zijn, maar wel, dat zij binnen handbereik beschikbaar zijn.

Wie het aantal werkplekbenodigdheden overziet, valt al snel op hoe verscheiden en uitgebreid het aanbod is. Naast echte kantoorspullen zijn dat ook spullen voor hygiëne, catering, beveiliging, opbergen, schoonmaak, administratief werk, etc., Veel vaker dan gedacht, wordt er op de werkplek gebruik van gemaakt.

In de afgelopen jaren zijn er diverse ontwikkelingen geweest, die een bezoek aan de beursvloer de moeite waard maken. Zo is de noodzaak verminderd om deze benodigdheden op voorraad te hebben. Ook zijn er diverse voorzieningen bijgekomen die meer te maken hebben met kantoorapparatuur, zoals printdiensten. En is het van bepaalde kantoorbenodigdheden geringer geworden als gevolg van de digitalisatie.

Ruitenheer

Van Zelst Automaten