
Van verpakt water naar gedragsverandering
Gemak blijkt voor mensen de voornaamste reden om een wegwerpflesje water te pakken, blijkt uit onderzoek van Tabula Rasa. Zeker op kantoren zien we nog steeds veel te veel verpakt water. Zonde! Dat kan zoveel beter. De missie van Dopper is om hier een einde aan te maken. Zijn antwoord zit de introductie van een herkenbaar vormgegeven, nieuwe watertap, speciaal ontworpen om gedrag te helpen veranderen.
Met de introductie van de slimme watertap ondersteunt Dopper organisaties bij het behalen van duurzaamheidsdoelen door samen het hervullen van waterflessen tot nieuwe norm te maken. Het herkenbare design helpt organisaties daarnaast bij het uitdragen van zijn duurzaamheidsbeleid en een vergroting van het milieubewustzijn. Om zo samen de plasticvervuiling tegen te gaan.

Andere lezingen die bezoekers nog kunnen bijwonen
11.00 uur; zaal 2
11.00 uur; zaal 1
13.30 uur; zaal 1
14.30 uur; zaal 1
- 1
- 2
- Volgende »