Boodschappen doen voor kantoor is net iets anders dan thuis

Een organisatie vertoont de nodige overeenkomsten met een huishouden. Ook daar moet op tijd worden schoon gemaakt, de verwarming draaien, het vuil afgevoerd, en de boodschappen gedaan. Maar anders dan in een huishouden is tijd in een organisatie ook geld. Daarom moeten de huishoudelijke taken zo efficiënt mogelijk worden uitgevoerd. Bijvoorbeeld door de dagelijkse boodschappen uit te besteden.

Om het even over welk soort organisatie het gaat – kantoren, scholen, verzorgingstehuizen, bedrijven, etc. – de dagelijkse boodschappen dienen wel gedaan te zijn om te zorgen dat iedereen kan eten en drinken, schoongemaakt kan worden, de toilethygiëne is verzekerd en de lampen vervangen kunnen worden. Als dat al wordt uitbesteed, schieten de koekjes bij de koffie, de vaakdoekjes in de pantry, het dagelijkse fruit op de werkvloer of de tissues voor de ‘ongelukjes’ er over. Zoals ook dat lekkere biertje of glaasje wijn bij de weekafsluiting op vrijdag.

Bij het regelen van de dagelijkse boodschappen in de organisatie komt in beginsel hetzelfde kijken als thuis, al is het allemaal net even anders. De financiën, die je thuis zelf regelt, zal op kantoor op een andere wijze moeten gebeuren. Bezorging is natuurlijk een voorwaarde, want met een karretje door de winkel lopen, is er niet bij. En de bezorging moet natuurlijk wel op een vast moment tijdens kantooruren zijn, want er moet ook gewerkt worden. Kortom, bij een bezoek aan de beursvloer kan dit meteen geregeld worden.

Foto Jumbo, voorziet naast de privé boodschappen ook in die van de organisatie

Ruitenheer

Van Zelst Automaten

VendingMachineVentures