De beleving bij een organisatie is voor iedereen anders

Bij een organisatie kan de beleving van medewerkers anders zijn dan de beleving van de klant of bezoeker.

De medewerker zal de beleving van het parkeren, de werkplek, de bedrijfstuin, de toegangsregeling en de interne facilitaire service vanuit het dagelijkse functioneren bezien. De klant zal meer aandacht hebben voor het product of de dienst, de klantvriendelijkheid, de ontvangst, de bereikbaarheid, de contacten, het gebouw en de toegang. Alhoewel ook intern aandacht moet worden gegeven aan de beleving moet het vooral extern zijn gericht. Wel hebben de eigen medewerkers een grote rol bij het verbeteren van de beleving. Klanten hebben is mooi, maar klanten behouden is beter. Er zijn diverse mogelijkheden om de klanttevredenheid te meten. Mystery metingen, klantbelevingsonderzoek, klantinterviews en ronde tafelsessies. Je kunt dit zelf uitvoeren of door professionals laten doen. Als je een meting doet, bedenk dan vooraf hoe je de verschillende onderwerpen beoordeelt en houd het doel voor ogen.

Klantbeleving is iets anders dan beleving van de kantoorruimte door medewerkers.

Aandachttrekkers

Audio Acoustics

BE O Lifestyle

Bloom & Wolf

BOVI salespromotion

Capstone5

CentrumPack

Coffee based

Dersimo

De Vries projekt design

EASY Noise Control

F&D Solutions

Facilitair Opleiders NL

Fiori Project

Florisgifts

FRISTADS

Haan Reclamewerk

Herock Workwear

InfoFrame

Linda Nieuwstad

LogoChoc

Mobile Lightbox

Nonhebel

Pinball Palace

Primetime

Prodinex

Rock products

SPAR Holding

Studio SKEZ

SW advies

Systemline

Texet Benelux

Textline Harderwijk

Vandenbossportief

Vepabedrijfskleding

Vepagifts

Wallastic

WOT! Promotions