Drukwerk is meer dan alleen een goed communicatiemiddel

Omdat drukwerk veelal meer bevat dan een enkel printje, is het aan te bevelen om dit op te nemen in een communicatieplan. Want wat wilt u met het drukwerk bereiken?

Hierna zal de keuze moeten worden gemaakt over de vorm, de inhoud van de tekst, de foto’s, de aantallen, de keuze van papier, de afwerking en de distributie. Vooraf is dus kennis nodig over kwaliteit van papier, drukkosten en distributiekosten. Vervolgens gaat u op zoek naar een drukker die de juiste kwaliteit, op de juiste tijd en binnen het budget, kan leveren. U levert digitaal de kopij aan. Als de keuze voor de drukker is gemaakt, is het aan te raden om eerst een proefdruk te vragen voordat de druk wordt voltooid. In de afwerkfase van het grafische productieproces zijn vele mogelijkheden zoals onder andere: snijden, perforeren, bundelen, adresseren, verpakken, pelletiseren en vervoeren. Neem dit op in uw communicatieplan drukwerk.

Drukwerk als onmisbare aanvulling op de digitale communicatie.

Aandachttrekkers

Audio Acoustics

BE O Lifestyle

Bloom & Wolf

BOVI salespromotion

Capstone5

CentrumPack

Coffee based

Dersimo

De Vries projekt design

EASY Noise Control

F&D Solutions

Facilitair Opleiders NL

Fiori Project

Florisgifts

FRISTADS

Haan Reclamewerk

Herock Workwear

InfoFrame

Linda Nieuwstad

LogoChoc

Mobile Lightbox

Nonhebel

Pinball Palace

Primetime

Prodinex

Rock products

SPAR Holding

Studio SKEZ

SW advies

Systemline

Texet Benelux

Textline Harderwijk

Vandenbossportief

Vepabedrijfskleding

Vepagifts

Wallastic

WOT! Promotions