Met het basiscommunicatiepakket 365 dagen aandacht
Met het basiscommunicatiepakket 365 dagen aandacht
Aandacht van de doelgroep van bezoekers in aanloop naar de komende editie draagt stevig bij aan een succesvolle beursdeelname. Meer aandacht voor het aanbod van deelnemers leidt immers tot meer relaties en belangstelling voor het aanbod. Meer aandacht voor wat op de beursvloer wordt aangeboden, leidt ook tot meer (hoogwaardige) bezoekers.
Alle redenen voor zowel deelnemers als beursorganisatie om naar beste vermogen te werken aan de uitvoering van een zo goed mogelijk basiscommunicatiepakket. Daarom verplicht de beursorganisatie al editieslang deelnemers om tegen een bijdrage in de kosten en ter bewustwording een basiscommunicatiepakket af te nemen. Dat stelt hen in staat om gedurende 365 dagen lang met de (potentiële) bezoekers te communiceren over hun aanbod en aanwezigheid op de beursvloer.
Onderdelen basiscommunicatiepakket
Het basiscommunicatiepakket is opgebouwd uit zeven onderdelen:
1. De gezamenlijke bijdragen van de standhouders.
2. Bijdragen aan de bezoekersinteresses
3. Deelname aan de FGNoviteitenprijs.
4. Lezing op de beursvloer.
Meer lezen
Met meer communicatie trekken deelnemers altijd meer, gerichter en op verschillende manieren aandacht voor hun bedrijfsaanbod op en rondom de beursvloer.

Bezoekersinteresses
Waar bezoekers van de editie 2024 zoal in zijn geïnteresseerd
lees meer

Kennisbijdragen
Kennisdelen met de bezoekers voor een nieuwe klantrelatie
lees meer

Oplossingen
Bezoekers zijn hoofdzakelijk op zoek naar oplossingen
lees meer

Deskundigheden
Echte deskundigheid is meer dan een praatje voor de vaak
lees meer

Nieuwjaarswensen
Begin het jaar met elkaar een goed, nieuw jaar te wensen
lees meer

Kerstgroeten
Met een kerstgroet aan bezoekers de relatie verstevigen
lees meer