Basiscommunicatiepakket voor 365 dagen deelname
Ter bekostiging van 365 dagen communicatie van de deelnemers verplicht de beursorganisatie iedere deelnemer tot betaling van een bijdrage van E 500,-. De opbrengst gebruikt de beursorganisatie om gedurende het gehele jaar 2025 de kosten te dekken van zowel de communicatie van de individuele deelnemers als de communicatie van de gezamenlijke deelnemers. Daarmee krijgen zowel de deelnemers vanaf hun inschrijving als de vakbeurs tot en met 31 december 2025 permanente aandacht van beursbezoekers en niet-bezoekende professionals op het gebied van facilitair management en gebouwbeheer (zie doelgroepen). Met een basiscommunicatiepakket duurt deelname aan dit vakevenement niet 3 dagen, maar 365 dagen.
Kern van het basiscommunicatiepakket is de communicatie van de bijdragen, voordrachten en verwijzingen met de doelgroepen van de vakbeurs. Om de standhouders daar inzicht in te geven verstrekt de beursorganisatie in de loop van het jaar van 2024 aan iedere deelnemer een overzicht van de communicatie van deze publicaties, voordrachten en verwijzingen. Zo heeft iedere standhouder 24/7 inzage in welke bijdragen de beursorganisatie van de deelnemer heeft opgenomen, alsmede in welke communicatiemiddelen deze zijn opgenomen en waarmee, waarin en wanneer deze onder de aandacht zijn gebracht of gebracht zullen worden van de individuele professionals uit de doelgroepen.
Inhoud basiscommunicatiepakket
Een basiscommunicatiepakket is voor iedere deelnemer hetzelfde en dus niet afhankelijk van de omvang van de stand op de beursvloer. Mede-standhouders vallen niet onder het basiscommunicatiepakket van de contracterende deelnemer. Onder voorwaarden mogen mede-standhouders een basiscommunicatiepakket afnemen, waarmee zij dezelfde publicatie- en communicatierechten verkrijgen als de contracterende deelnemer.
In het basiscommunicatiepakket zijn opgenomen:
- Publicatie van blogs, kennisbijdragen, oplossingen, nieuwsbrieven, projecten en publicaties van standhouders als bijdragen in de rubriek Van standhouders op de website van de vakbeurs. Meer hierover.
- Publicatie van blogs, kennisbijdragen, oplossingen, nieuwsbrieven, projecten en publicaties van standhouders in de gelijknamige rubrieken op de website van het Facilitair Journaal. Meer hierover.
- Publicatie van bezoekersinteresse(s), gebaseerd op een bedrijfsactiviteit van de standhouder. Meer hierover.
- Deelname aan de FGNoviteitenprijs 2025, c.q. een deelname aan de FGGebouwbeheerpijs 2025. Meer hierover.
- Lezing te houden op de beursvloer 2025. Meer hierover.
- Voordracht over een oplossing te houden op het Oplossingen/Noviteitenplein op de beursvloer 2025. Meer hierover.
- Halve pagina advertentie in het Facilitair Journaal (met uitzondering van maand mei en beursnummer). Meer hierover.
- Advertorial in de digitale bezoekersnieuwsbrief, c.q. het e-zine van het Facilitair Journaal. Meer hierover.
- Publicatie van het deelnemersprofiel in het standhoudersoverzicht op de website van de vakbeurs. Meer hierover.
- Publicatie van het deelnemersprofiel in het Bedrijvenregister van het Facilitair Journaal. Meer hierover.
- Publicatie van kerstgroeten, nieuwjaarswensen en vakantiegroeten in de rubriek Van standhouders op de website van de vakbeurs. Meer hierover.
- Publicatie van kerstgroeten, nieuwjaarswensen en vakantiegroeten in de gelijknamige rubrieken op de website van het Facilitair Journaal. Meer hierover.
- Publicatie van ‘nieuws’ van standhouders op hun website in de rubriek Nieuwsberichten op de website van de vakbeurs. Meer hierover.
- Publicatie van ‘nieuws’ van standhouders op hun website in de rubriek Nieuwsberichten op de website van het Facilitair Journaal. Meer hierover.
- Publicatie van keurmerken, certificaten en andere kwalificaties van deelnemers in het kwalificatieregister op de website van de vakbeurs. Meer hierover.
- Publicatie van keurmerken, certificaten en andere kwalificaties van deelnemers in het kwalificatieregister van het Facilitair Journaal. Meer hierover.
Met de publicaties communiceert de beursorganisatie in:
- Schriftelijke Facilitair Journaal. Meer hierover.
- E-zines van het Facilitair Journaal. Meer hierover.
- Direct mails naar de doelgroepen, zoals digitale bezoekersnieuwsbrieven. Meer hierover.
- Sociale media van zowel de vakbeurs als het Facilitair Journaal. Meer hierover.
- Persberichten naar andere dan voornoemde media, onder meer die van de mediapartners. Meer hierover.
Met het basiscommunicatiepakket hebben deelnemers niet alleen aandacht tijdens de beursdagen, maar ook tijdens de overige 362 dagen van het haar.