Home » Deelnemen » Met het basiscommunicatiepakket 365 dagen aandacht

Met het basiscommunicatiepakket 365 dagen aandacht

Met het basiscommunicatiepakket 365 dagen aandacht

Aandacht van de doelgroep van bezoekers in aanloop naar de komende editie draagt stevig bij aan een succesvolle beursdeelname. Meer aandacht voor het aanbod van deelnemers leidt immers tot meer relaties en belangstelling voor het aanbod. Meer aandacht voor wat op de beursvloer wordt aangeboden, leidt ook tot meer (hoogwaardige) bezoekers.

Alle redenen voor zowel deelnemers als beursorganisatie om naar beste vermogen te werken aan de uitvoering van een zo goed mogelijk basiscommunicatiepakket. Daarom verplicht de beursorganisatie al editieslang deelnemers om tegen een bijdrage in de kosten en ter bewustwording een basiscommunicatiepakket af te nemen. Dat stelt hen in staat om gedurende 365 dagen lang met de (potentiële) bezoekers te communiceren over hun aanbod en aanwezigheid op de beursvloer.

Onderdelen basiscommunicatiepakket

Het basiscommunicatiepakket is opgebouwd uit zeven onderdelen:

1. De gezamenlijke bijdragen van de standhouders.
2. Bijdragen aan de bezoekersinteresses
3. Deelname aan de FGNoviteitenprijs.
4. Lezing op de beursvloer.
Meer lezen

Met meer communicatie trekken deelnemers altijd meer, gerichter en op verschillende manieren aandacht voor hun bedrijfsaanbod op en rondom de beursvloer.

Meer over:

Beursthema's

Bezoekersinteresses

Van deelnemers

Informatie over mogelijkheden 365 dagen communiceren

Bijdragen Van deelnemers

Alle redenen om bijdragen aan te leveren

lees meer

Bezoekersinteresses

Waar bezoekers van de editie 2024 zoal in zijn geïnteresseerd

lees meer

FGNoviteitenprijs

Deelnemen aan de FGNoviteitenprijzen in 2024

lees meer

Lezingen

Gegarandeerde lezing in het zalencentrum

lees meer

Opname in de beursapp

Standhouders terug te vinden in de beursapp

lees meer

Digitaal adverteren

Meer communicatiemogelijkheden voor meer aandacht

lees meer

Sponsoritems

Sponsoritems voor gerichte belangstelling van bezoekers

lees meer

Kennisbijdragen

Kennisdelen met de bezoekers voor een nieuwe klantrelatie

lees meer

Oplossingen

Bezoekers zijn hoofdzakelijk op zoek naar oplossingen

lees meer

Deskundigheden

Echte deskundigheid is meer dan een praatje voor de vaak

lees meer

Nieuwjaarswensen

Begin het jaar met elkaar een goed, nieuw jaar te wensen

lees meer

Kerstgroeten

Met een kerstgroet aan bezoekers de relatie verstevigen

lees meer