« Deelnemen « Succes verzekerd

Met 99% garantie op een succesvolle deelname

Succesvol deelnemen aan de 26ste editie hangt voor een belangrijk deel af van hoe standhouders hun deelname zelf invullen. Hoe meer zij hun deelname zelf invullen, deste succesvoller zij zijn. Om hen daarbij te ondersteunen, riep de beursorganisatie het programma Maak van je deelname het middelpunt van de beurs. in het leven. Door dit programma te volgen, zijn deelnemers nagenoeg verzekerd van een succesvolle deelname.

Het programma begint vanaf de inschrijving met de actie Niet 3, maar 365 dagen deelnemen. Voor deze actie hebben de deelnemers al een basiscommunicatiepakket afgenomen. Daarmee komen standhouders vanaf hun inschrijving tot en met het gehele jaar 2025 voortdurend onder de aandacht van de doelgroepen, ongeacht hun inzet. Het resultaat van het programma Maak van je deelname het middelpunt van de beurs. hangt daarentegen helemaal af van de inzet van de standhouders zelf. De beursorganisatie faciliteert alleen.

Programma voor verzekerd succes

Het programma begint met de bezoekerswerving. Standhouders kunnen zelf zorgen voor het nodige bezoek aan hun stand door hun relaties uit te nodigen om hun stand te komen bezoeken, hen er op te wijzen dat zij via hen gratis kunnen voor registreren, etc. Meer info.

Door de inzet van de sociale media brengen standhouders hun relaties niet alleen op de hoogte van hun bedrijfsactiviteiten, diensten en producten, maar ook voor hun deelname. Geef regelmatig aan wat u op de beursvloer gaat doen wat zo interessant is voor iedere professional op het gebied van facilitair management en gebouwbeheer om uw stand te bezoeken. Meer info.

Roep medewerkers op om hun klantcontacten te gebruiken om de bedrijfsdeelname aan de vakbeurs onder de aandacht te brengen. Vaak maakt de persoonlijke touch het verschil tussen komen en wegblijven. Meer info.

Zet uw medewerkers actief in bij de communicatie over de bedrijfsdeelname. Sluit hun zakelijke mail af met een oproep tot registratie via hun mail, vraag hen hun sociale media in te zetten voor de communicatie van de deelname, laat hen een schriftelijke boodschap achterlaten bij klantenbezoek, vraag hen om uw zakelijke relaties persoonlijk uit te nodigen, etc. Meer info.

Omdat kennisoverdracht altijd goed is voor aandacht, is het houden van een lezing op de beursvloer bijna onontkoombaar. Meld deze tijdig aan en neem er de tijd voor om deze voor te bereiden. Een betere leadgenerator is er bijna niet. Meer info.

Standhouders met een noviteit, een dienst die tamelijk exclusief voor hen is of een product waar in het facilitair management altijd behoefte aan is, komen er niet onderuit om daar op het Oplossingenplein een toelichting over te geven. Meer info.

Organiseer activiteiten op uw stand. Een beursstand waarop niets gebeurt, trekt nou eenmaal minder bezoekers. Met standactivatie nodigen standhouders bezoekers als het ware uit om kennis te komen nemen. Er zijn tal van mogelijkheden: van receptie en presentatie tot entertainment en presentatie. Meer info.

In de regel zijn bezoekers van de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer geen ‘folderrapers’. Maar met behulp van gerichte promotie-artikelen zijn er zeker meer bezoekers over de spreekwoordelijke standdrempel te trekken. Meer info.

Gebruik ook de eigen communicatiekanalen om deelname onder de aandacht te brengen. Zowel de digital als schriftelijke. Denk aan een vermelding op de website, een bijdrage aan de nieuwsbrief, het versturen van persberichten naar media, waarin u betaalde boodschappen zet, etc. Meer info.

Samen eten en schept een band. Daarom heeft de beursorganisatie in een aparte ruimte op de beursvloer een restaurant voor gastenlunches. Uitgenodigde relaties komen eerder als standhouders hen daarvoor uitnodigen. Meer info.

Last but not least in het programma-onderdeel is de standbemanningstraining. Onvermijdelijk voor standhouders die het maximale uit hun beursdeelname willen halen, Als bezoekers eenmaal op de vakbeurs zijn, werkt een getrainde en/of ervaren standbemanning als een magneet bij het aantrekken van bezoekers op de stand. Meer info.