Deelnemers die meer aandacht voor hun bedrijfsaanbod op en rond de beursvloer, c.q. voor, tijdens en na de vakbeurs, willen hebben, kunnen het beste gebruik maken van de mogelijkheden in Meer communicatie. In de subrubrieken zijn deze uitgebreid toegelicht onder Digitaal adverteren, Sponsoritems en Mediapartners.
Alle 3 de mogelijkheden zijn onafhankelijk van elkaar te benutten en verschillen compleet qua aanpak, uitwerking en bezoekersinval. Zo is uniek digitaal gekoppeld aan de website van de vakbeurs en daarmee volledig digitaal, is toegespitst op de belangstelling voor de inhoud en richt zijn helemaal op de voorgeregistreerden en bezoekers van de komende editie.
De sponsoritems daarentegen hebben alleen betrekking op de beursvloer en bereiken intensief de duizenden bezoekers. Uiteraard krijgen zij de nodige aandacht in de communicatie tijdens de bezoekerswerving.
Bij de mediapartners hebben deelnemers de meest uiteenlopende vormen van aandacht. Onder meer via de schriftelijke uitgaven en de websites van de uitgevers. Daarnaast zijn er mediapartners die nieuwsbrieven naar hun relaties sturen, filmpjes via Youtube verspreiden of berichten plaatsen via hun sociale media.
Mogelijkheden met verschillende kenmerken
Meer lezenMet meer communicatie trekken deelnemers altijd meer, gerichter en op verschillende manieren aandacht voor hun bedrijfsaanbod op en rondom de beursvloer.