Digitaal adverteren voor gerichte, 24/7 en unieke aandacht
Door de koppeling van een digitale advertentie aan een specifieke inhoud richt de adverteerder alle belangstelling voor een bepaalde inhoud op de website op zijn product, dienst of bedrijf. Dat gebeurt 24/7, vanaf 1 september 2023 tot 1 september 2024 en uniek. Ongeacht of het daarbij gaat om de webpagina’s van beursthema’s, bezoekersinteresses, Van deelnemers of andere veel geraadpleegde inhoudspagina’s.
In de aanloop tot de vakbeurs trekt de website volgens tellingen van Google analytics tienduizenden unieke bezoekers aan. Alleen al in de 4 weken tot en met de laatste dag van de vakbeurs waren er dat bijna 24.500. Professionele facilitair managers en gebouwbeheerders op zoek naar wat de standhouders hem hebben te bieden.
Veel van hen gaan gericht op zoek naar kennis en informatie. Daarbij komen zij uit op de pagina’s waar over bepaalde onderwerp is geschreven, zoals die van de Beursthema’s, Bezoekersinteresses en Van deelnemers. Van daar uit zoeken zij verdere informatie op. Zo komen zij uit bij de individuele bijdragen van de organisatie, c.q. de deelnemers.
Kenmerken en mogelijkheden
Digitaal adverteren op de website van de vakbeurs is exclusief voorbehouden aan de Meer lezen
Met een digitale advertentie staan deelnemers niet alleen meer in de belangstelling van de bezoekers, maar levert hun beursdeelname ook meer leads op.