« Deelnemen « Sponsoritems « Naamgeving zalen

Zaal multifunctioneel gebruikt, maar met slechts één naam

Kennisoverdracht vormt een belangrijk onderdeel van de beursvloer. Daarom richt de beursorganisatie daarvoor iedere editie een of meerdere zalen in, waar de bezoekers in grote getalen komen luisteren naar de deskundigen. Verdeeld over tientallen, op inhoud gecontroleerde voordrachten, gedurende de 3 beursdagen, verrijken de bezoekers aan het zalencentrum hun kennis. Daarnaast worden de zalen verhuurd aan deelnemers die daar een bijeenkomst willen houden en vinden er de uitreikingen van de verschillende prijzen in plaats.

Met de werving van lezingen op de beursvloer start de organisatie al in september 2023. Deze werving beperkt zich niet tot de deelnemers, want ook onder de potentiële bezoekers van de vakbeurs zitten de nodige deskundigen. Bovendien gebruikt de beursorganisatie de werving voor lezingen tevens voor zijn bezoekerswerving, zodat in de loop van het jaar het voorlopige lezingenprogramma wordt gepresenteerd.

Alle zalen zullen genoemd worden naar de sponsorende deelnemer. De organisatie wil niet dat een zaal wordt genoemd naar een bepaalde aanbieding, product of dienst van de sponsor. Deze zaalnamen wordt vanaf het aangaan van het sponsorcontract in de communicatie over de lezingen en andere bijeenkomsten in het zalencentrum meegenomen, zodat de sponsor al zeer geruime tijd voor de beursdagen de nodige aandacht krijgt van de bezoekers aan de website van de vakbeurs.

Naast een zaalnaam vult iedere sponsor de digitale advertentie in, die aan het begin van ieder bezoek aan de webpagina van het zalencentrum verschijnt. Indien er meerdere sponsoren van de zalen zijn, zullen er evenzovele digitale advertenties ad random verschijnen. Zoals bij advertenties off line vult de sponsor zelf de advertentieruimte in.

Geen beursbezoeker die ontkomt aan de naam van de sponsor op de zalen.