Home » Deelnemen » Sponsoritems voor gerichte belangstelling van bezoekers » Beursbezoekers waarderen beurscatalogus als naslagwerk

Beursbezoekers waarderen beurscatalogus als naslagwerk

Beursbezoekers waarderen beurscatalogus als naslagwerk

Naar goed gebruik publiceert de organisatie iedere beurseditie een beurscatalogus, die in een oplage van tienduizenden gratis onder de bezoekers en abonnees van het Facilitair Journaal wordt uitgereikt. Zowel per post en digitaal toegestuurd als uitgereikt op de beursvloer. Naast een standhoudersoverzicht, noviteiten en het lezingenprogramma zijn er ook plattegronden en lezenswaardige bijdragen in opgenomen.

In de loop van 25 edities bewees de beurscatalogus zijn waarde door de waardering van de bezoekers, waarvan velen het standhoudersoverzicht beschouwen als een nuttig naslagwerk. Natuurlijk is het dat ook. En met een Bedrijfsprofiel weten standhouders, dat ze nooit over het hoofd worden gezien.

Deelnemers die in de beurscatalogus hun boodschap opgenomen willen zien, kunnen dat doen door te adverteren in de digitale/schriftelijke versie. Er zijn de volgende mogelijkheden: bij de plattegronden in de schriftelijke versie, op de achterpagina, in de vorm van een advertorial of digitaal op de website van zowel de vakbeurs als het Facilitair Journaal.

De beurscatalogus is geen initiatief van de beursorganisatie, maar van de uitgeverij van HoLaPress Communicatie. Daardoor is adverteren niet exclusief voor deelnemers aan de editie 2024.

Duizenden exemplaren van de beurscatalogus vinden op de beursvloer hun weg naar de beursbezoekers.

Ook interessant:

Digitaal adverteren

Basiscommunicatie

Mediapartners

Overzicht sponsoritems editie 2024

Afvalinzameling beursvloer

Het afval van de een is de aandacht voor de ander

lees meer

Badge advertentie

Badge; met de achterzijde op de voorgrond

lees meer

Ballonnen op de beursvloer

Dan maar liever de lucht in

lees meer

Beursplattegronden

Beursbezoekers de weg naar uw stand wijzen

lees meer

Bezoekerscommunicatie

Bijna exclusieve aandacht in de bezoekersnieuwsbrieven

lees meer

Digitale verspreiding folders

Wat bezoekers niet hadden mogen missen

lees meer

Digitaal adverteren

Digitaal adverteren op de beursthema’s en bezoekersinteresses

lees meer

Koffie voor vroege vogels

Zo, en nu eerst een lekker bakje koffie

lees meer

Iets voor bij de koffie

Iets voor bij de koffie niet om de vingers bij af te likken

lees meer

Water voor bezoekers

Water niet alleen goed voor de gezondheid

lees meer

FGNoviteitenprijs

Gegarandeerd prijs met een digitale advertentie

lees meer

Groen op de beursvloer

Meer belangstelling door vergroening van de beursvloer

lees meer

Lanyards

Alle aandacht door om de nek te hangen

lees meer

Naamgeving zalen

Zaal multifunctioneel gebruikt, maar met slechts één naam

lees meer

Opbergen bij de ingang

Met opbergen veel aandacht trekken

lees meer

Wandprinten Themapleinen

Printen op de wanden van Themapleinen attractief

lees meer

Tegels op de beursvloer

Vloertegels; waar iedereen overheen loopt

lees meer