Home » Deelnemen » Sponsoritems voor gerichte belangstelling van bezoekers » Wat bezoekers niet hadden mogen missen

Wat bezoekers niet hadden mogen missen

Wat bezoekers niet hadden mogen missen

Kenmerkend voor bezoek aan een vakbeurs is, dat er vaak alleen gelegenheid is om het meest in het oog springende aanbod waar te nemen. Reden voor bezoekers om in de weken na zo’n bezoek de catalogus nog een keer in te kijken of op de website nog eens het aanbod in te zien. Het zijn dezelfde momenten, die veel standhouders tot aan de zomervakantie benutten om hun beurscontacten te informeren, mee af te spreken en/of van kennis te voorzien.

Voor stadhouders die hun deelname aan de vakbeurs tot aan de zomervakantie extra onder de aandacht willen brengen of de bezoekers in hun oriëntatie willen sturen, stuurt de beursorganisatie in de week na de vakbeurs aan alle tienduizenden bezoekers, geregistreerden en belangstellenden een e-zine, waarin alleen berichten over de folders van standhouders op hun website zijn opgenomen. Naar rato geplaatst, zodat iedere folder hetzelfde aantal views heeft. Bovendien opgenomen op de website van de vakbeurs.

Dit sponsoritem is vooral bedoeld voor deelnemers, die hun informatiefolder naar alle beursbezoekers willen nasturen, omdat zij hen niet op hun stand hebben ontmoet. Een sponsoritem, dat voorkomt, dat er een beursbezoeker niet van hun aanbod op de hoogte is gebracht.

De voordelen van uitreiking van gedigitaliseerde, schriftelijke folders: goedkoper, veel hogere oplage, niet alleen tijdens de beursdagen en niet alleen onder beursbezoekers.

Ook interessant:

Digitaal adverteren

Basiscommunicatie

Mediapartners

Overzicht sponsoritems editie 2024

Afvalinzameling beursvloer

Het afval van de een is de aandacht voor de ander

lees meer

Badge advertentie

Badge; met de achterzijde op de voorgrond

lees meer

Ballonnen op de beursvloer

Dan maar liever de lucht in

lees meer

Beurscatalogus

Beursbezoekers waarderen beurscatalogus als naslagwerk

lees meer

Beursplattegronden

Beursbezoekers de weg naar uw stand wijzen

lees meer

Bezoekerscommunicatie

Bijna exclusieve aandacht in de bezoekersnieuwsbrieven

lees meer

Digitaal adverteren

Digitaal adverteren op de beursthema’s en bezoekersinteresses

lees meer

Koffie voor vroege vogels

Zo, en nu eerst een lekker bakje koffie

lees meer

Iets voor bij de koffie

Iets voor bij de koffie niet om de vingers bij af te likken

lees meer

Water voor bezoekers

Water niet alleen goed voor de gezondheid

lees meer

FGNoviteitenprijs

Gegarandeerd prijs met een digitale advertentie

lees meer

Groen op de beursvloer

Meer belangstelling door vergroening van de beursvloer

lees meer

Lanyards

Alle aandacht door om de nek te hangen

lees meer

Naamgeving zalen

Zaal multifunctioneel gebruikt, maar met slechts één naam

lees meer

Opbergen bij de ingang

Met opbergen veel aandacht trekken

lees meer

Wandprinten Themapleinen

Printen op de wanden van Themapleinen attractief

lees meer

Tegels op de beursvloer

Vloertegels; waar iedereen overheen loopt

lees meer