Home » Deelnemen » Sponsoritems voor gerichte belangstelling van bezoekers » Gegarandeerd prijs met een digitale advertentie

Gegarandeerd prijs met een digitale advertentie

Gegarandeerd prijs met een digitale advertentie

Al voor de dertiende keer organiseert het Facilitair Journaal in samenwerking met de beursorganisatie de FGNoviteitenprijs. Inmiddels is de prijs uitgegroeid tot een prestigieuze onderscheiding, die zich jaarlijks in de belangstelling van tienduizenden belangstellende web- en beursbezoekers verheugt. Benieuwd als zij zijn naar de deelnemerslijst op de website. Met de uitbreiding van deze juryprijs met een publieksprijs in 2024 zal de aandacht voor de FGNoviteitenprijs zeker toenemen.

Vanaf 1 januari 2024 kunnen alle toeleveranciers op het gebied van facilitair management en gebouwbeheer gratis hun dienst of product inschrijven. Vanaf 1 april kunnen de geregistreerde bezoekers van de editie hun stemmen uitbrengen voor wie voor hen dé facilitaire noviteit is van 2024. Eind mei maakt de vakjury bekend welke inzendingen zij hebben genomineerd. Op 5 juni vinden op de beursvloer zowel de presentaties van de genomineerden als de uitreiking van de prijzen plaats.

Gezien de belangstelling voor de deelnemerslijst op de website zijn de sponsoren gegarandeerd van heel veel aandacht voor hun digitale advertentie, omdat deze bij alle tienduizenden bezoeken aan de website van de FGNoviteitenprijs verschijnt. Hoeveel belangstelling dat zal zijn, is afhankelijk van het moment van plaatsing van de digitale advertentie en het aantal mede-adverteerders (maximaal 10).

Bezoekers van de website ontkomen niet aan de boodschap van de sponsor

Ook interessant:

Digitaal adverteren

Basiscommunicatie

Mediapartners

Overzicht sponsoritems editie 2024

Afvalinzameling beursvloer

Het afval van de een is de aandacht voor de ander

lees meer

Badge advertentie

Badge; met de achterzijde op de voorgrond

lees meer

Ballonnen op de beursvloer

Dan maar liever de lucht in

lees meer

Beurscatalogus

Beursbezoekers waarderen beurscatalogus als naslagwerk

lees meer

Beursplattegronden

Beursbezoekers de weg naar uw stand wijzen

lees meer

Bezoekerscommunicatie

Bijna exclusieve aandacht in de bezoekersnieuwsbrieven

lees meer

Digitale verspreiding folders

Wat bezoekers niet hadden mogen missen

lees meer

Digitaal adverteren

Digitaal adverteren op de beursthema’s en bezoekersinteresses

lees meer

Koffie voor vroege vogels

Zo, en nu eerst een lekker bakje koffie

lees meer

Iets voor bij de koffie

Iets voor bij de koffie niet om de vingers bij af te likken

lees meer

Water voor bezoekers

Water niet alleen goed voor de gezondheid

lees meer

Groen op de beursvloer

Meer belangstelling door vergroening van de beursvloer

lees meer

Lanyards

Alle aandacht door om de nek te hangen

lees meer

Naamgeving zalen

Zaal multifunctioneel gebruikt, maar met slechts één naam

lees meer

Opbergen bij de ingang

Met opbergen veel aandacht trekken

lees meer

Wandprinten Themapleinen

Printen op de wanden van Themapleinen attractief

lees meer

Tegels op de beursvloer

Vloertegels; waar iedereen overheen loopt

lees meer