Gegarandeerd prijs met een digitale advertentie
Gegarandeerd prijs met een digitale advertentie
Al voor de dertiende keer organiseert het Facilitair Journaal in samenwerking met de beursorganisatie de FGNoviteitenprijs. Inmiddels is de prijs uitgegroeid tot een prestigieuze onderscheiding, die zich jaarlijks in de belangstelling van tienduizenden belangstellende web- en beursbezoekers verheugt. Benieuwd als zij zijn naar de deelnemerslijst op de website. Met de uitbreiding van deze juryprijs met een publieksprijs in 2024 zal de aandacht voor de FGNoviteitenprijs zeker toenemen.
Vanaf 1 januari 2024 kunnen alle toeleveranciers op het gebied van facilitair management en gebouwbeheer gratis hun dienst of product inschrijven. Vanaf 1 april kunnen de geregistreerde bezoekers van de editie hun stemmen uitbrengen voor wie voor hen dé facilitaire noviteit is van 2024. Eind mei maakt de vakjury bekend welke inzendingen zij hebben genomineerd. Op 5 juni vinden op de beursvloer zowel de presentaties van de genomineerden als de uitreiking van de prijzen plaats.
Gezien de belangstelling voor de deelnemerslijst op de website zijn de sponsoren gegarandeerd van heel veel aandacht voor hun digitale advertentie, omdat deze bij alle tienduizenden bezoeken aan de website van de FGNoviteitenprijs verschijnt. Hoeveel belangstelling dat zal zijn, is afhankelijk van het moment van plaatsing van de digitale advertentie en het aantal mede-adverteerders (maximaal 10).
Bezoekers van de website ontkomen niet aan de boodschap van de sponsor