Iets voor bij de koffie niet om de vingers bij af te likken
Iets voor bij de koffie niet om de vingers bij af te likken
Uit ervaring weet de beursorganisatie dat zich bij binnenkomst steevast de nodige bezoekers elkaar ontmoeten, een kopje koffie of glaasje water drinken of wachten op de collega’s om samen de beursvloer op te gaan. En niet dat zij dat doen met hongerige blikken, maar ‘trek’ in iets bij de koffie of ander drinken slaan ze niet af, zo is de gedachte bij de beursorganisatie.
Dus is er een nieuwe sponsoritem, iets voor bij de koffie. Uiteraard geen maaltijden en bezoekers mogen er geen plakkerige handen van krijgen of het risico lopen te morsen. Kortom de beursorganisatie heeft het dan over een versnapering, die de sympathie voor de gever opwekt, niet tot bergen afval leidt en liefst met één hap genuttigd kan worden. Waaraan te denken? Een bonbon of het wel bekende koekje bij de koffie. Te bepalen in overleg met de organisatie.
Het effect van het sponsoritem ‘Iets voor bij de koffie’ reikt ver. De sponsornaam staat vermeld op en bij de (digitale) uitnodigingen, die in de maanden voorafgaand aan de vakbeurs in een oplage van vele honderdduizenden exemplaren worden verspreid onder de doelgroepen. Daardoor krijgt de sponsor al zeer ruim vóór het plaatsvinden van de vakbeurs de nodige aandacht onder de belangstellenden en geregisteerden. Daarnaast vergaart de sponsor alle sympathie onder de bezoekers van de vakbeurs, Meer lezen
Alle waardering voor de sponsor, die iets lekkers bij de koffie aanbiedt.