Home » Deelnemen » Sponsoritems voor gerichte belangstelling van bezoekers » Zo, en nu eerst een lekker bakje koffie

Zo, en nu eerst een lekker bakje koffie

Zo, en nu eerst een lekker bakje koffie

Al vele edities lang verzamelen zich iedere beursdag veel bezoekers al ruim voor het open gaan van de beursvloer. Hun vroegere aanwezigheid heeft diverse oorzaken: de files hielden korter op dan verwacht, de wens om op tijd aanwezig te zijn of de behoefte aan acclimatisering. In alle gevallen stellen de vervroegde bezoekers het op prijs om vóór het open gaan van de beursvloer een kopje koffie te drinken. Vandaar het ontstaan van het sponsoritem ‘Koffie voor vroege vogels’.

Máár de ontwikkeling van de beursvloer stond niet stil. Het ontmoeten op de beursvloer breidde zich in de loop van de edities uit tot de entree. Niet langer maken alleen maar ‘vroege vogels’ gebruik van de koffie aan de ingang, maar ook de latere bezoekers, die even moeten wachten op een collega, mede-alumni of vakgenoot, waarmee zij de beursvloer opgaan. En aangevuld met een watertje of versnapering maakt het inmiddels deel uit van een begroeting bij de entree.

Het effect van het sponsoritem ‘Koffie voor vroege vogels’ reikt ver. De sponsornaam staat vermeld op en bij de (digitale) uitnodigingen, die in de maanden voorafgaand aan de vakbeurs in een oplage van vele honderdduizenden exemplaren worden verspreid onder de doelgroepen.
Meer lezen

Grote waardering van beursbezoekers voor gesponsorde koffie.

Ook interessant:

Digitaal adverteren

Basiscommunicatie

Mediapartners

Overzicht sponsoritems editie 2024

Afvalinzameling beursvloer

Het afval van de een is de aandacht voor de ander

lees meer

Badge advertentie

Badge; met de achterzijde op de voorgrond

lees meer

Ballonnen op de beursvloer

Dan maar liever de lucht in

lees meer

Beurscatalogus

Beursbezoekers waarderen beurscatalogus als naslagwerk

lees meer

Beursplattegronden

Beursbezoekers de weg naar uw stand wijzen

lees meer

Bezoekerscommunicatie

Bijna exclusieve aandacht in de bezoekersnieuwsbrieven

lees meer

Digitale verspreiding folders

Wat bezoekers niet hadden mogen missen

lees meer

Digitaal adverteren

Digitaal adverteren op de beursthema’s en bezoekersinteresses

lees meer

Iets voor bij de koffie

Iets voor bij de koffie niet om de vingers bij af te likken

lees meer

Water voor bezoekers

Water niet alleen goed voor de gezondheid

lees meer

FGNoviteitenprijs

Gegarandeerd prijs met een digitale advertentie

lees meer

Groen op de beursvloer

Meer belangstelling door vergroening van de beursvloer

lees meer

Lanyards

Alle aandacht door om de nek te hangen

lees meer

Naamgeving zalen

Zaal multifunctioneel gebruikt, maar met slechts één naam

lees meer

Opbergen bij de ingang

Met opbergen veel aandacht trekken

lees meer

Wandprinten Themapleinen

Printen op de wanden van Themapleinen attractief

lees meer

Tegels op de beursvloer

Vloertegels; waar iedereen overheen loopt

lees meer