Home » Deelnemen » Sponsoritems voor gerichte belangstelling van bezoekers » Alle aandacht door om de nek te hangen

Alle aandacht door om de nek te hangen

Alle aandacht door om de nek te hangen

Om diverse redenen zijn beursbezoekers verplicht om op de beursvloer zichtbaar een badge te dragen. Zo kunnen deelnemers bijhouden of de dragers bezoekers zijn of behoren tot een standbemanning. Daarnaast geeft het een professioneel groepsgevoel, terwijl zowel beursorganisatie als deelnemers door middel van de qr-code kunnen bijhouden wie de lezingen, c.q. de stand bezoeken. Tenslotte heft een badge de anonimiteit op, waardoor bezoekers gemakkelijker netwerken of in gesprek gaan.

Veel bezoekers hebben niet echt een hekel aan het dragen van een badge aan een clip, maar geven wel de voorkeur aan het dragen van de badge aan een keycord of lanyard. De nekkoorden bieden hen een betere mogelijkheid hun identiteit te toen of juist te verbergen. Bovendien is het bevestigen van een clip, zeker bij dames, minder gemakkelijk. En keycords zouden bezoekers een professionelere uitstraling geven.

Voor deelnemers zijn lanyards natuurlijk een handig en makkelijk middel om reclame mee te maken. Ze kunnen bedrukt worden, er kan iets aan worden gehangen, al is die mogelijkheid voorbehouden aan de badge van de organisatie, zij kunnen gemakkelijk geassocieerd worden met de deelnemer en zijn herkenbaar.

Voor de beursorganisatie reden om er een sponsoritem van te maken. Helaas voor de
Meer lezen

Als sponsor hang je de beursbezoeker gedurende de gehele beurs om de nek.

Ook interessant:

Digitaal adverteren

Basiscommunicatie

Mediapartners

Overzicht sponsoritems editie 2024

Afvalinzameling beursvloer

Het afval van de een is de aandacht voor de ander

lees meer

Badge advertentie

Badge; met de achterzijde op de voorgrond

lees meer

Ballonnen op de beursvloer

Dan maar liever de lucht in

lees meer

Beurscatalogus

Beursbezoekers waarderen beurscatalogus als naslagwerk

lees meer

Beursplattegronden

Beursbezoekers de weg naar uw stand wijzen

lees meer

Bezoekerscommunicatie

Bijna exclusieve aandacht in de bezoekersnieuwsbrieven

lees meer

Digitale verspreiding folders

Wat bezoekers niet hadden mogen missen

lees meer

Digitaal adverteren

Digitaal adverteren op de beursthema’s en bezoekersinteresses

lees meer

Koffie voor vroege vogels

Zo, en nu eerst een lekker bakje koffie

lees meer

Iets voor bij de koffie

Iets voor bij de koffie niet om de vingers bij af te likken

lees meer

Water voor bezoekers

Water niet alleen goed voor de gezondheid

lees meer

FGNoviteitenprijs

Gegarandeerd prijs met een digitale advertentie

lees meer

Groen op de beursvloer

Meer belangstelling door vergroening van de beursvloer

lees meer

Naamgeving zalen

Zaal multifunctioneel gebruikt, maar met slechts één naam

lees meer

Opbergen bij de ingang

Met opbergen veel aandacht trekken

lees meer

Wandprinten Themapleinen

Printen op de wanden van Themapleinen attractief

lees meer

Tegels op de beursvloer

Vloertegels; waar iedereen overheen loopt

lees meer