Home » Deelnemen » Sponsoritems voor gerichte belangstelling van bezoekers » Zaal multifunctioneel gebruikt, maar met slechts één naam

Zaal multifunctioneel gebruikt, maar met slechts één naam

Zaal multifunctioneel gebruikt, maar met slechts één naam

Kennisoverdracht vormt een belangrijk onderdeel van de beursvloer. Daarom richt de beursorganisatie daarvoor iedere editie een of meerdere zalen in, waar de bezoekers in grote getalen komen luisteren naar de deskundigen. Verdeeld over tientallen, op inhoud gecontroleerde voordrachten, gedurende de 3 beursdagen, verrijken de bezoekers aan het zalencentrum hun kennis. Daarnaast worden de zalen verhuurd aan deelnemers die daar een bijeenkomst willen houden en vinden er de uitreikingen van de verschillende prijzen in plaats.

Met de werving van lezingen op de beursvloer start de organisatie al in september 2023. Deze werving beperkt zich niet tot de deelnemers, want ook onder de potentiële bezoekers van de vakbeurs zitten de nodige deskundigen. Bovendien gebruikt de beursorganisatie de werving voor lezingen tevens voor zijn bezoekerswerving, zodat in de loop van het jaar het voorlopige lezingenprogramma wordt gepresenteerd.

Alle zalen zullen genoemd worden naar de sponsorende deelnemer. De organisatie wil niet dat een zaal wordt genoemd naar een bepaalde aanbieding, product of dienst van de sponsor. Deze zaalnamen wordt vanaf het aangaan van het sponsorcontract in de communicatie over de lezingen en andere bijeenkomsten in het zalencentrum meegenomen, zodat de sponsor al zeer geruime tijd voor de beursdagen de nodige aandacht krijgt van de bezoekers aan de website van de vakbeurs.
Meer lezen

Geen beursbezoeker die ontkomt aan de naam van de sponsor op de zalen.

Ook interessant:

Digitaal adverteren

Basiscommunicatie

Mediapartners

Overzicht sponsoritems editie 2024

Afvalinzameling beursvloer

Het afval van de een is de aandacht voor de ander

lees meer

Badge advertentie

Badge; met de achterzijde op de voorgrond

lees meer

Ballonnen op de beursvloer

Dan maar liever de lucht in

lees meer

Beurscatalogus

Beursbezoekers waarderen beurscatalogus als naslagwerk

lees meer

Beursplattegronden

Beursbezoekers de weg naar uw stand wijzen

lees meer

Bezoekerscommunicatie

Bijna exclusieve aandacht in de bezoekersnieuwsbrieven

lees meer

Digitale verspreiding folders

Wat bezoekers niet hadden mogen missen

lees meer

Digitaal adverteren

Digitaal adverteren op de beursthema’s en bezoekersinteresses

lees meer

Koffie voor vroege vogels

Zo, en nu eerst een lekker bakje koffie

lees meer

Iets voor bij de koffie

Iets voor bij de koffie niet om de vingers bij af te likken

lees meer

Water voor bezoekers

Water niet alleen goed voor de gezondheid

lees meer

FGNoviteitenprijs

Gegarandeerd prijs met een digitale advertentie

lees meer

Groen op de beursvloer

Meer belangstelling door vergroening van de beursvloer

lees meer

Lanyards

Alle aandacht door om de nek te hangen

lees meer

Opbergen bij de ingang

Met opbergen veel aandacht trekken

lees meer

Wandprinten Themapleinen

Printen op de wanden van Themapleinen attractief

lees meer

Tegels op de beursvloer

Vloertegels; waar iedereen overheen loopt

lees meer