Bijna exclusieve aandacht in de bezoekersnieuwsbrieven
Bijna exclusieve aandacht in de bezoekersnieuwsbrieven
In het kader van de digitale bezoekerswerving start de beursorganisatie op dinsdag 2 april met de wekelijkse verzending van nieuwsbrieven voor de vakbeurs. Met de bedoeling om (potentiële) bezoekers op de hoogte te brengen van activiteiten in het kader van het 25-jarig jubileum, de deelnemers, de lezingen, de noviteiten, etc. Deze digitale nieuwsbrief verschijnt in een oplage van tienduizenden exemplaren en wordt verspreid onder (oud-)bezoekers, voorgeregistreerden en andere belangstellende professionals op het gebied van facilitair management en gebouwbeheer, de doelgroep van de vakbeurs.
Deelnemers die mee willen liften met de belangstelling voor deze nieuwsbrieven kunnen daarin op de voorpagina een advertorial plaatsen met hun digitale boodschap. Per nieuwsbrief plaatst de organisatie maximaal 3 boodschappen, die meteen onder de opening staan. De nieuwbrieven verschijnen op 2, 9, 26, 23 en 30 april; 14, 21 en 28 mei; en op 3, 4, 5, 6 en 7 juni.
Plaatsing van de advertorial gebeurt op basis van inschrijving. De advertorial van deelnemers die als eerste voor een nieuwsbrief inschrijven, komt bovenaan te staan; wie als derde inschrijft komt op de derde plaats te staan. Vanaf de vierde inschrijving is geen plaats meer, zodat de aandacht voor de advertorials behoorlijk exclusief is.
Met een boodschap in een digitale nieuwsbrief naast de individuele beursbezoekers, ook de belangstellenden bereiken.