Home » Deelnemen » Sponsoritems voor gerichte belangstelling van bezoekers » Bijna exclusieve aandacht in de bezoekersnieuwsbrieven

Bijna exclusieve aandacht in de bezoekersnieuwsbrieven

Bijna exclusieve aandacht in de bezoekersnieuwsbrieven

In het kader van de digitale bezoekerswerving start de beursorganisatie op dinsdag 2 april met de wekelijkse verzending van nieuwsbrieven voor de vakbeurs. Met de bedoeling om (potentiële) bezoekers op de hoogte te brengen van activiteiten in het kader van het 25-jarig jubileum, de deelnemers, de lezingen, de noviteiten, etc. Deze digitale nieuwsbrief verschijnt in een oplage van tienduizenden exemplaren en wordt verspreid onder (oud-)bezoekers, voorgeregistreerden en andere belangstellende professionals op het gebied van facilitair management en gebouwbeheer, de doelgroep van de vakbeurs.

Deelnemers die mee willen liften met de belangstelling voor deze nieuwsbrieven kunnen daarin op de voorpagina een advertorial plaatsen met hun digitale boodschap. Per nieuwsbrief plaatst de organisatie maximaal 3 boodschappen, die meteen onder de opening staan. De nieuwbrieven verschijnen op 2, 9, 26, 23 en 30 april; 14, 21 en 28 mei; en op 3, 4, 5, 6 en 7 juni.

Plaatsing van de advertorial gebeurt op basis van inschrijving. De advertorial van deelnemers die als eerste voor een nieuwsbrief inschrijven, komt bovenaan te staan; wie als derde inschrijft komt op de derde plaats te staan. Vanaf de vierde inschrijving is geen plaats meer, zodat de aandacht voor de advertorials behoorlijk exclusief is.

Met een boodschap in een digitale nieuwsbrief naast de individuele beursbezoekers, ook de belangstellenden bereiken.

24ste Editie:

Digitaal adverteren

Basiscommunicatie

Mediapartners

Overzicht sponsoritems editie 2024

Afvalinzameling beursvloer

Het afval van de een is de aandacht voor de ander

lees meer

Badge advertentie

Badge; met de achterzijde op de voorgrond

lees meer

Ballonnen op de beursvloer

Dan maar liever de lucht in

lees meer

Beurscatalogus

Beursbezoekers waarderen beurscatalogus als naslagwerk

lees meer

Beursplattegronden

Beursbezoekers de weg naar uw stand wijzen

lees meer

Digitale verspreiding folders

Wat bezoekers niet hadden mogen missen

lees meer

Digitaal adverteren

Digitaal adverteren op de beursthema’s en bezoekersinteresses

lees meer

Koffie voor vroege vogels

Zo, en nu eerst een lekker bakje koffie

lees meer

Iets voor bij de koffie

Iets voor bij de koffie niet om de vingers bij af te likken

lees meer

Water voor bezoekers

Water niet alleen goed voor de gezondheid

lees meer

FGNoviteitenprijs

Gegarandeerd prijs met een digitale advertentie

lees meer

Groen op de beursvloer

Meer belangstelling door vergroening van de beursvloer

lees meer

Lanyards

Alle aandacht door om de nek te hangen

lees meer

Naamgeving zalen

Zaal multifunctioneel gebruikt, maar met slechts één naam

lees meer

Opbergen bij de ingang

Met opbergen veel aandacht trekken

lees meer

Wandprinten Themapleinen

Printen op de wanden van Themapleinen attractief

lees meer

Tegels op de beursvloer

Vloertegels; waar iedereen overheen loopt

lees meer