Home » Deelnemen » Sponsoritems voor gerichte belangstelling van bezoekers » Printen op de wanden van Themapleinen attractief

Printen op de wanden van Themapleinen attractief

Printen op de wanden van Themapleinen attractief

De 24 Themapleinen zijn aan de voorzijde op de beursvloer afgesloten door 7 standwanden. Zij vormen een ideale gelegenheid voor deelnemers die een boodschap hebben voor de duizenden bezoekers van de themapleinen. Op iedere wand is er plaats voor 4 printen full colour van 1 breed bij 2,5 meter hoog.

Omdat zij aan de voorzijde van de Themapleinen zijn gelegen, vormen zij tezamen een attractie op zichzelf. Zij staan weliswaar ieder op zichzelf, maar vormen gezamenlijk een waardevolle boodschap. Aangezien zij aan de voorzijde van de Themapleinen liggen, kunnen de bezoekers er letterlijk niet om heen.

Iedere wand wordt aan de buitenkant afgesloten met een printwand van de 6 deelnemers die in de rij achter de vermelding zijn gelegen, zodat voor de printen ook de nodige aandacht onder de bezoekers wordt opgeroepen. De beursorganisatie vult de wanden, die niet door de deelnemers ingenomen worden, zodat aan de voorzijde van de Themapleinen geen witte wanden staan. De organisatie vult zijn wanden met onder meer cartoons van Bob, nominaties voor de FGNoviteitenprijs en/of delen van het lezingenprogramma.

Deelnemers mogen de printwand na afloop van de beursdagen meenemen voor eigen gebruik.

Hoe groot de boodschap van de sponsor ook is, op 2,5 vierkante meter is alle te plaatsen.

Ook interessant:

Digitaal adverteren

Basiscommunicatie

Mediapartners

Overzicht sponsoritems editie 2024

Afvalinzameling beursvloer

Het afval van de een is de aandacht voor de ander

lees meer

Badge advertentie

Badge; met de achterzijde op de voorgrond

lees meer

Ballonnen op de beursvloer

Dan maar liever de lucht in

lees meer

Beurscatalogus

Beursbezoekers waarderen beurscatalogus als naslagwerk

lees meer

Beursplattegronden

Beursbezoekers de weg naar uw stand wijzen

lees meer

Bezoekerscommunicatie

Bijna exclusieve aandacht in de bezoekersnieuwsbrieven

lees meer

Digitale verspreiding folders

Wat bezoekers niet hadden mogen missen

lees meer

Digitaal adverteren

Digitaal adverteren op de beursthema’s en bezoekersinteresses

lees meer

Koffie voor vroege vogels

Zo, en nu eerst een lekker bakje koffie

lees meer

Iets voor bij de koffie

Iets voor bij de koffie niet om de vingers bij af te likken

lees meer

Water voor bezoekers

Water niet alleen goed voor de gezondheid

lees meer

FGNoviteitenprijs

Gegarandeerd prijs met een digitale advertentie

lees meer

Groen op de beursvloer

Meer belangstelling door vergroening van de beursvloer

lees meer

Lanyards

Alle aandacht door om de nek te hangen

lees meer

Naamgeving zalen

Zaal multifunctioneel gebruikt, maar met slechts één naam

lees meer

Opbergen bij de ingang

Met opbergen veel aandacht trekken

lees meer

Tegels op de beursvloer

Vloertegels; waar iedereen overheen loopt

lees meer