Home » Deelnemen » Sponsoritems voor gerichte belangstelling van bezoekers » Water niet alleen goed voor de gezondheid

Water niet alleen goed voor de gezondheid

Water niet alleen goed voor de gezondheid

Water is niet meer weg te denken op de huidige werkvloer. Vaak geven werkenden, naast leerlingen, patiënten en bezoekers, de voorkeur aan een glaasje water boven een kopje koffie of thee. Niet dat zij deze laatste dranken niet waarderen of drinken, maar afwisseling is altijd welkom.

Ook op de beursvloer is dat terug te zien onder de (wachtende) bezoekers, die zich in het entreedeel van de beursvloer bevinden. Of zij een glaasje water drinken, omdat zij dorst hebben, hun dagelijkse rantsoen water nog niet gedronken hebben of het water gewoon lekker vinden, door te zorgen voor een watervoorziening, komen we tegemoet aan de wens van veel bezoekers.

Het effect van het sponsoritem ‘Water voor bezoek’ reikt ver. De sponsornaam staat vermeld op en bij de (digitale) uitnodigingen, die in de maanden voorafgaand aan de vakbeurs in een oplage van vele honderdduizenden exemplaren worden verspreid onder de doelgroepen. Daardoor krijgt de sponsor al zeer ruim vóór het plaatsvinden van de vakbeurs de nodige aandacht onder de belangstellenden en geregisteerden. Daarnaast vergaart de sponsor alle sympathie onder de bezoekers van de vakbeurs, die genieten van een verfrissend glaasje water, al dan niet met een smaakje of bruis. Zo verwerft de sponsor met het recht van aanbieden van water aan (wachtende) bezoekers in de entree van de beursvloer zowel belangstelling onder de ontvangers van een uitnodiging als de waardering van de beursbezoekers.

Sponsor is bedankt als het beursbezoek kan beginnen met een glaasje water.

Ook interessant:

Digitaal adverteren

Basiscommunicatie

Mediapartners

Overzicht sponsoritems editie 2024

Afvalinzameling beursvloer

Het afval van de een is de aandacht voor de ander

lees meer

Badge advertentie

Badge; met de achterzijde op de voorgrond

lees meer

Ballonnen op de beursvloer

Dan maar liever de lucht in

lees meer

Beurscatalogus

Beursbezoekers waarderen beurscatalogus als naslagwerk

lees meer

Beursplattegronden

Beursbezoekers de weg naar uw stand wijzen

lees meer

Bezoekerscommunicatie

Bijna exclusieve aandacht in de bezoekersnieuwsbrieven

lees meer

Digitale verspreiding folders

Wat bezoekers niet hadden mogen missen

lees meer

Digitaal adverteren

Digitaal adverteren op de beursthema’s en bezoekersinteresses

lees meer

Koffie voor vroege vogels

Zo, en nu eerst een lekker bakje koffie

lees meer

Iets voor bij de koffie

Iets voor bij de koffie niet om de vingers bij af te likken

lees meer

FGNoviteitenprijs

Gegarandeerd prijs met een digitale advertentie

lees meer

Groen op de beursvloer

Meer belangstelling door vergroening van de beursvloer

lees meer

Lanyards

Alle aandacht door om de nek te hangen

lees meer

Naamgeving zalen

Zaal multifunctioneel gebruikt, maar met slechts één naam

lees meer

Opbergen bij de ingang

Met opbergen veel aandacht trekken

lees meer

Wandprinten Themapleinen

Printen op de wanden van Themapleinen attractief

lees meer

Tegels op de beursvloer

Vloertegels; waar iedereen overheen loopt

lees meer